Underappreciated

Godmiddag?! Usch sovit alldeles för länge, jag kom hem vid halv 5 i morse, trött som bara den men kunde samtidigt inte somna ordentligt, det är någonting som ligger och biter inuti mig. Verkligen inifrån och ut! Hoppas på en vändpunkt väldigt snart! Jag vaknade såklart inte nu, har varit vaken ett tag nu, hunnit kolla på nya THTV och pratat lite med Cici i telefon. Här kommer lite nya Christina Aguilera bilder från när hon är i London! Glöm inte att rösta på mig, ni kan fortfarande rösta hur många gånger ni vill! Jag skulle bli så glad om ni röstar.. Här kan ni rösta!

Küsse, M

African rising festival

I London 15 october

arrival, Africa Rising Festival


emma skriver:

jag läste att du hade kollat på "nya mtv " haha :D

2008-10-16 Kl: 14:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0