Träffa syrran!

Godkväll bloggen!
Jag ska iväg om en halvtimme och träffa min lillasyster i stan, vi ska sätta oss på något fik och bara prata och umgås, saknar henne för varje sekund hon inte är vid min sida. Vad skulle jag ta mig till utan min syster? Hon är värd mer än guld! Älskar henne något så fruktansvärt mycket att det nästan gör ont.
Senare sticker vi nog till hemmakväll och hyr några filmer och köper lite gott och kör hit till mamma och stannar här över natten eller så blir det hem till pappa, dock är han inte hemma, han är och jobbar i sthlm (igen) det är bara pappas sambo som är hemma och hennes unge, tror jag! Haha.. Det lät som om jag inte känner "ungen" Hahaha, men jo det gör jag mycket väl, han heter Nick och är hur söt som helst! Han är snart 14 btw, någon som är intresserad? Värsta kontakt annonsen här, jaja! ;) Kommer ni ihåg att jag sa att jag skulle lotta ut fler TH bilder? Det kommer info om det i veckan.. Jag tänker "sälja" dom, den som budar högst får bilden! Hoppas det uppskattas..
Bloggar i natt eller i morgon igen.. Bis dann Lieblings, tschüs!


Lite bilder på mig och syrran!
Ich Hab dich ganz Lieb

SORA skriver:

Så söta ni är ^^ Gud så lik Malin är er mamma på den sista bilden!

2008-10-14 Kl: 20:54:31
URL: http://sorax.blogg.se/
Rebeccey skriver:

Bara så du vet så har du likadana solbrillor som Audrina i The Hills ;p

2008-10-14 Kl: 22:32:28
tirre skriver:

fyyy fan va läskigt så lik malin är din mamma på sista bilden, jag fatta att de va malin efter typ några sekunder..

2008-10-15 Kl: 07:25:47
URL: http://tiirajs.blogg.se/
Bella skriver:

Har sett din mamma några gånger, och jag håller med "Tirre" att hon var vääldigt lik henne på den sista bilden :P:O

2008-10-16 Kl: 07:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0