Totally gone

Nu ska jag krypa ner i bingen, jag har hunnit med att tävla om en "fan party" biljett, som dom torterar oss, haha! Man får tävla varje dag fram tills den 24 november och dom drar 10 vinnare varje dag, det släpps alltså 540 biljetter varav 270 kan vinna vars två styckna. Man har ju ren tur om man skulle se sitt namn ploppa upp på sidan någon dag och antagligen lyckligast i världen. Chansen är minimal men fortfarande tror jag inte att alla Tokio Hotel fans är med och tävlar för många kan inte ta sig till Hamburg eller det är många som kanske inte får. Festen har föresten en 16års gräns, I dig it! Skulle varit coolare med 18 gränsen men det är bara totalt osannolikt att det skulle hända någon gång och jag tycker väldigt synd om fansen som är under 16 år för alla har ju rättigheten att vara med om en sådan här fantastisk upplevelse!
Nog om tävlingen! Jag ska iallafall sova nu, är fett trött och min "sjukdom" har absolut inte blivit bättre, men jag fick ett mail ikväll som piggade upp mig lite, jag och Cici fick lite mer nyheter om får EMA resa med flygtider och hotell.. Ska bli hur spännande som helst att komma iväg på denna resa. Vi kommer bo med resten av MTV's crew och på måndag får jag ett samtal då vi får veta mer om när vi är på plats i Liverpool!

Godnattkramar, er Mirre

Antonia skriver:



Själv känner jag att det är lite idiotisk att gränsen är på 16 år. Visst, det måste vara härligt för t.ex. dig att slippa alla "småungar" om du nu skulle bli vald. Men jag har röstat lika mycket som alla andra på TH och känner mig lite beviken faktiskt. Jädrigt besviken. Fast jag skulle ändå inte ha vunnit så det gör inte så mycket.



Lite lurendrejeri i deras "If we win a prize on VMA we'll have a fanparty in a european city" när det inte gäller alla. Men aja, jag ska inte klaga hos dig haha det är ju inte du som har bestämt det x)



/ Tjejen som tycker det är surt att vara född -93.

2008-10-28 Kl: 21:55:28
URL: http://eacjonsson.blogg.se/
Beatrice skriver:

Det är så surt, jag fyller år 4 dagar efter partyt-.- haha

Aja, jag är så glad för din skulle när det gäller EMA! :D

2008-10-28 Kl: 22:12:45
URL: http://chevny.devote.se
Anna skriver:

Om du hade mått lite bättre så hade du ju kanske kunnat komma till th fan träffen imon, jag vet att pandra_87 ska komma, har för mig ni vet vem ni e^^

Men nu får du ta o krya på dig!!!

<333 krya på dig kram

2008-10-28 Kl: 22:17:30
sanna skriver:

asså ja tänkte på det dära med att "270"st kan vinna två st biljetter. Men om de e det så kommer de ju att bli 540 st biljetter (270+270=540). och det är väl endst 540 st sammanlagt som kommer? Fast nu kanske det är ja som e ute och cyklar:D HAhah anyway, ha en bra kväll:)

2008-10-28 Kl: 23:34:38
marie skriver:

enig med Antonia ..



det suger å være 93'er ><

2008-10-28 Kl: 23:42:37
emmelie skriver:

tokio hotel ska väl inte uppträda live på ema heller? :O

2008-10-29 Kl: 01:53:04
URL: http://emmelieholmberg.blogg.se/
anna skriver:

håller också med Antonia.. men det går inte att vara arg på TH, de är världens gulligaste <3 :D



2008-10-29 Kl: 02:26:40
URL: http://VIVALAGLAM.devote.se
Sanna skriver:

Hej hej! hamnade pa din blogg nangang jag laste Kenzas blogg, och tyckte jag kande igen dig. Hamnade har nu igen och maste fraga om du ar fran paarp? Jag gick pa paarps skola och jag tycker iaf jag kanner igen dig :) laste du ska till usa, va kul! jag bor har nu. Ska du plugga, au-pair eller bara resa?

2008-10-29 Kl: 03:22:06
URL: http://sanna1986.blogg.se/
Courtney skriver:

Superroligt för er tjejer!

Mirre, du förtjänade att vinna, hur snygg som helst.

2008-10-29 Kl: 07:42:23
dilnaz skriver:

jag blev jättebesviken när jag såg att det var 16års gräns, väldigt surt för oss under 16 >_< vi är ju lika mycket fans som dom andra



aja, hoppas att du får åka iväg på fanpartyt, jag håller tummarna =D

2008-10-29 Kl: 11:23:30
URL: http://diilnaz.blogg.se/
Emelie skriver:

Rätt snopet att komma in på sidan och inse att ett år skiljer mig från att kunna tävla.



Lycka till. :)

2008-10-29 Kl: 11:39:04
URL: http://emelielysmo.blogg.se/
Kenza skriver:

Åh, ska ni bo på samma hotell som oss?! WEIIIIIIIII:D

2008-10-29 Kl: 11:50:16
URL: http://KENZAS.se
sara skriver:

Gud vad spännande att åka till Liverpool och ema, jag är också med och tävlar, varje kväll självklart!



Kram

2008-10-30 Kl: 15:06:27
URL: http://missarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0