Torsdag!

Sitter och kollar på Rachel Ray på tv3, har precis ätit frukost det blev flingor och jordgubbar.. Yum! Igår gick jag inte och lade mig förens 4. Jag och Mimi satt och snackade i evigheter men tillslut var jag tvungen för mamma (som går upp vid den tiden) skulle till jobbet och hon blev måttligt sur på mig när hon såg att jag fortfarande satt uppe vid datorn och var pigg. Jag har vänt på dygnet helt men som tur är så sover jag inte halva dagen utan jag gick faktiskt upp halv 11 idag. Hade inte vaknat förens 12 om det inte vore för min katt som väckte mig.
Jag har fett med träningsverk idag. Känns som om jag måste vila en dag men jag vill inte, det är dans varje dag nu och det missar man inte. Hihi.. Idag är det bara street så det är inte lika jobbigt som igår då vi hade två pass. Oh men så kul är det, jag ska absolut inte klaga.. Haha! got to love the sweat!
I morgon ska jag och Louice på maskerad fest hos Stoffe, ska bli väldigt intressant. Jag och louice ska matcha tänkte vi, men det blir bara något enkelt sen ska vi ut och glida på stan efteråt i våra maskerad kläder. Nja vi får väl allt se om det blir i kostymen. Just nu sitter jag och skriver på min fic, känns som om man kommit in i den igen. Den jag började skriva på med Klara för några månader sen(?) fortsätter jag själv på nu, dels för att hon har väldigt mycket i skolan och att den är på engelska, så det går lättare om en skriver på den.. Vi hann inte komma alls långt. Jag tror jag ska lägga ut den här, eller iallfall en länk till vart jag lägger upp den, funderar på att skapa en blogg kategori till fast på min egna blogg så hittar ni lätt, ni som vill läsa den..
Eftersom jag inte har något mat hemma blir det en sväng in på maxi idag, OM jag orkar vilket jag inte kommer göra men man kan ju alltid hoppas. Nu ska jag skriva vidare..

Kram, M


Min kise håller min sällskap 24/7
(Bild från i natt)

Sofia skriver:

svar: Jaa.. men jag tror att mina "flikar" är för små? Tyvärr, men jag har velat göra den äckligt länge i alla fall.. suck.



Vilken fin misse du har!!

2008-10-02 Kl: 13:57:42
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
AMMII skriver:

Cute misse, min furball är också sällskapssjuk :)

2008-10-02 Kl: 21:06:09
URL: http://ammiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0