Torsdag!

Hallo Leute! Alles gut? Jaa lite tyska jag kan allt, Cici som hjälper mig så snäll är hon som har tålamod med mig och min tyska.. Just nu sitter jag och dunkar Rammstein, man kan aldrig få för mycket av dom gubbarna.. Älskar musiken så sjukt mycket, just nu är det Mein Teil som spelas, den är grymt bra. Tänk er TH och Rammstein tillsammans (!!) Gud, min kropp hade hoppar ut skinnet av glädje. Dom tillsammans hade skapat härlig musik, rawr jag ryser!
I morgon ska jag till Cici, jag är så glad att äntligen träffa henne igen.. Just nu känner jag bara för att krypa upp i någons famn och mysa, så det passar att åka iväg nu. Så i morgon blir det shopping och utgång i Jönköping sen på lördag blir det mys.. Vi ska nog käka Thaibuffé i morgon på stan också, så himla gott.
Vet ni vad? Den där Xtina tävlingen har jag inte alls lagt ner tid att kolla ordentligt när slutdatumet var för finalen så såg jag igår en kompis från Portugal som länkade till mig på msn "You are in the final!!!!" Det förgyllde mig dag, behövdes verkligen efter dansen när jag mådde så dåligt.. Finns det en gud? Eller är det kanske jag som förtjänar glädjen. Jag är bara glad att jag kommit till top 12. Trodde jag aldrig, som sagt så la jag ingen större vikt på tävlingen utan de fick gå som det gick.. Så vips! Tack alla som röstat och fortsätt rösta om ni vill se mig i top 5! Glad att ni finns.. ♥
Det var någon viktigt jag skulle skriva, men nu är det ut huvudet igen, antagligen för jag gick upp 8 i morse och sov fortfarande, ohh jag hade en häftig dröm inatt, jag var stand in för Bill på en konsert.. Fett kul var det! Haha.. Det var kanske det jag skulle skriva? Annars kommer jag väl på det lite senare!

xo, M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0