Till stan

Nu kom precis Natali hit och vi ska ner mot stan och äta en sen frukost/lunch.. Jag måste säga att jag inte är på topp alls, ringde ett samtal idag och fick ett negatvit svar, vilket jag inte väntat men Natali får pigga upp mig idag så det blir shopping och mys i stan. Ikväll ska jag träna som vanligt, hinner nog inte uppdatera förens jag kommer hem antingen från stan nu innan dansen eller efter, beror på hur länge vi är iväg.
Hoppas er dag varit bra och fortsätter så..

Kram på er! /M


Bill behövs denna dag!
Rawr, he's hot..

sara skriver:

Mysigt att äta ute, det var länge sedan

ha en bra tisdag :)

2008-10-14 Kl: 13:31:18
URL: http://missarah.blogg.se/
Anonym skriver:

he´s so NO`T hot! im not a TH fan emn tom är snyggggggggggggggggggggg!!!!!!!!! har drömmt likte naughty om han t.o.m och jag som aldrig ens brukar tänka på han! GO TOM !

2008-10-17 Kl: 13:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0