Svaren!

erica

vilken är din favoritaffär ?

Sv: Svår fråga, det är många men favorit måste nog vara H&M


isabelle

är det någon annan kändiskille som du har gillat så mycket som du gillar bill? :)

Sv: Yep, jag har varit småkär i både Leonardo Dicaprio och Jesse Mccartney


mira

hej! varför snattade du?
Gjorde dt int ont att pierca sig i bröstvårtan?
Kan du inte berätta ngt mer vi int vet om dig? :D
Superblogg =)

Sv 1: Har ingen anledning till varför jag snattade, grupptryck och jag var ung och dum. Det pågick inte alls länge.

Sv 2: Ja, det gjorde de.. Haha

Sv 3: Jo, men det kommer när jag har lust med det.. Fler sådana inlägg lovar jag!



maja

varför gick du inte fram och pratade med bill o Co på EMA festen? Visst respekt men jag menar du hade ju världens chans! :O Om du hade pratat med dom med respekt =D

Sv: Jag har svarat på det många gånger innan, för det första kan man inte bara "gå fram" TH's security är väldigt hård och dem låter inte vem som helst röra deras killar. Visst skulle det vara trevligt att prata med dem seriöst men jag tyckte det räckte att vara på samma fest som tvillingarna :)



kajsa

Tror du att du skulle kunna "få" bill? :D

Sv: Tyvärr tror jag inte jag kan svara seriöst på denna fråga.. Förlåt men det är inget jag tänker på, drömma går ju alltid.. Tänker faktiskt inte på det på det sättet.



Nelly

Hur många gånger om dagen borstar du tänderna? Älskar ditt leende, älskar din blogg! :)

Sv: Jag gör det två gånger om dagen, morgon och kväll.. Kan hända att jag glömmer någon gång och jag gör inte något speciellt utöver det.



Linn

Vad är det bästa med att blogga?
Har du något turnummer?
Vilken årstid gillar du bäst?
Vilken är din favorit film?
Sv 1: Mina läsare och att man känner att man har fått berätta till "någon" om ens vardag!

Sv 2: Ja, det har jag faktiskt, 123 är det :)

Sv 3: Våren

Sv 4: "Return to paradise" som är från 1998



lina :)

Vad vill du bli när du är "stor"?

Sv: Om jag det visste.. Jag har några funderingar!



rita andersson

Såg du några andra svenskar på konserten i Paris? Beskriv! jag var nemligen där

Sv: Ja, jag träffade några vänner där och såg några med Sverige flaggor..



AMMII

Bästa Tokio Hotel konsert?

Sv: Kanada, Toronto på Mod Club



sara

Min fråga är: försök att beskriva känslan att stå på en TH konsert, som den med Kenza i Kanada :)

Sv: det är sjukt svårt, har du läst både mina och Kenzas inlägg direkt efter konserterna så kanske du får en inblick i hur det känns.. du hittar inläggen i "Tokio Hotel live"



Anonym 

Jag har frågat innan men inte fått något svar, så testar igen ;) Jag har för mig att du köpt skor från Gojane.. Hur är storlekarna? Hur mycket kostar tull och frakt? TackTack!

Sv: storlekarna är som svenska.. Jag har 36 i converse och har alltid 37 i heels, dom passade perfekt. Frakt och tull blev 600:- sammanlagt!



J

Har du några planer på att åka till THs fest dom ska göra åt oss fansen? :P

Sv: Inga planer, tänker inte på det eftersom man fortfarande inte vet hur dom kommer göra, självklart skulle jag gärna vilja vara där men vi får se hur dom lägger upp allt.. Tror det kommer bli som en lite tävling, hur ska annars miljontals fans få plats?



Emmelie

hur lärde du känna Kenza? =] och har du något tips till bra pose? ;)

Sv: Genom vår resa till Kanada i februari detta året. Någon bra pose? Oj.. Tyvärr inte!



Nina

hej mirre! :) berätta hur det kändes första gången du såg/träffade tokio hote, beskriv känslan. btw, du är min förebild! =)

Sv: Det går inte att förklara.. Du blir upprymd av många olika slags känslor! En sak jag blev förvånad över själv var att man tänker inte "Nu måste jag skrika när dom kommer ut på scenen" Utan det kommer automatiskt. Kanada var min första konsert, hade aldrig varit på en innan förutom väldigt små spelningar för lokalband.



Anonym

e du oskuld?

Sv: Den frågan förtjänar inget svar!



Linda

Hej! Hur gjorde du för att få au-pair jobb i USA? Vilka saker ska man tänka på innan man

söker och när man söker jobb där?

Varför vill du jobba som au-pair?

Sv: Jag tog kontakt med Skandinaviska Institutet som du kan googla på så kommer du fram. Du ska tänka på att det är ett helt år och du måste vara mogen för det, det är därför dom har en gräns på att man måste ha gått ut skolan helt. Jag vill jobba som Au Pair för att utveckla, lära känna mig själv i en annan kultut och utmana mig själv!


Lisa

Vrf heter din katt Selma =) ?

Sv: Ja du? Det var inte jag som döpte henne ;p



Anonym

Vad heter du?
Jobbar du/vart kommer din inkomst ifrån?

Sv 1: Jag heter Maria

Sv 2: Jag jobbar ingen stans just nu, sommarjobbade innan och har pengar kvar därifrån



Anonym

va tkr du om blondinbella, kissie, kenza o stina..

Sv: Ingenting speciellt, jag är inte så insatt i deras liv, förutom Kenza  men det är min vän!



Anonym

hur e Kenza som person ?? tkr du asså...

Sv: Som mig! Lika barnslig och torr, haha!



Anonym

vrf har du inte fler: "detta visste du inte om mig"? Tkr du ska de.

Sv: som sagt de kommer fler, när jag känner för de :)



Milla

jag har en del frågor ^^
1. Th och Christina Aguilera är båda nominerade till mtv's ema's om jag minns rätt? Låt oss säga att bara en av dom kan vinna pris, vem tycker du ska få vinna? Christina eller th?
2. Vilken konsert har varit bäst av dom du varit på? (alla kategorier, alltså inte enbart tokio hotels konserter :P)

Sv 1: Jag tycker Christina, TH hade varit värda det om några år, dom är inte "där" än men givetvis är jag sjukt glad att dom är nominerade och jag röstar lika mycket på båda..

Sv 2: Jag har bara varit på TH's så det är som ovanstående svar Toronto! :)



Hanna om Frågor?:

vilken linje gick du på gymnasiet? vad jobbar du med nu?

Sv: Jag gick Samhäll/samhäll och just nu jobbar jag inte!



sara om Frågor?:

Vad kul med fråge stund :)
min fråga: Hur har du råd att gå på alla TH konserter hela tiden ;P?

Sv: Jag vill inte prata om pengar, jag har råd helt enkelt. Jag vill påpeka att jag inte tar några lån.



ica

vad är din favorit stad i hela världen?

Sv: Bangkok är en av mina favoritstäder och Paris var underbart!



isabelle

när och hur började du lyssna på christina aguilera? alltså på vilket sätt fick du upp ögonen för hennes musik?

Sv: Jag började lyssna på henne sedan 1999 då hennes första släpptes.. Det är en svår fråga, eftersom jag var så liten men kärleken till hennes musik växter fortfarande och det är underbart.. Hon gör fantastisk musik och helt otroliga texter, därför stannar jag kvar!


Anonym

Vet du vilken adress TH's studio har eller var den ligger? Ska snart till Hamburg!:) Your Bolgg rocks!!

Sv: Tyvärr inte!



Emma

Tror du att du kommer bli tillsammans med bill?
Gillar du chips?
Gillar du kalvsylta?
Tycker du Kenza ser ut som en minigris?
Använder du absolut torr?

Sv 1: Som ovanstående, kan inte sätta mig in i det.. För högt önsketänkande!

Sv 2: Ja, såklart.. :)
Sv 3: Kan du ge dig på..
Sv 4: HAHA.. Verkligen inte? Vad i helvete vad det för fråga?
Sv 5: Nix!



Madde

Vad är ditt drömjobb?

Sv: Pro dancer på heltid



Anonym

Vad är ditt favoritord på svenska/tyska? kram <3

Sv: Det beror på, om man hör någon prata är det "auch" på tyska men säga ord själv är "doch" och "quasi". Svenska har jag alldeles för många men något ord jag använder mycket är "asså"..



Sussaa

Hur länge har du dansat?

Sv: Snart 11 år


Mimi skriver:

VA? Använder du inte Absolut Torr?! Men hur kommer det sig att du aldrig har svettringar på våra samtal? STEN

2008-10-10 Kl: 02:01:05
URL: http://mimamimi.blogg.se/
Anonym skriver:

men shit, ofta att man frågar om Kenza ser ut som en minigris :O HAHA, löjligaste jag sett.

skrattade rakt ut när jag såg den frågan

2008-10-10 Kl: 19:01:48
Kenza skriver:

FAN JAG ÄR JU EN MINIGRIS!!!!!!!! :@

2008-10-11 Kl: 14:01:28
URL: http://KENZAS.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0