Stehlen eure kleinen heißen Tränen

Nina ringde nyss, jag ska köra hem till henne snart sen ska vi vidare till väla, shoppa och käka lite. Ikväll ska vi antagligen ut, annars blir det lugnt.. Får se helt enkelt. Jobbet idag gick kanon fort som attan! Men det var lite svårt att komma upp i morse bara ställde om klockan 5 gånger för jag ville somna om men när man gör det så blir man bara tröttare för varje gång det alarmet ringer, eller hur? Hur kan jag gå på det varje gång.. Jo, för att man vill inte gå upp! Lyssnade ni på låten jag la upp i inlägget under detta? Den är helt underbar, lyssna om ni inte gjort det. Sorry för att TH bilderna inte lagts upp än, har haft lite och göra med att posta grejer osv därför jag inte ville ta det denna veckan för då hade allt trasslat i hop sig.. Uppar lite senare när vi kommit hem igen.. Ha en fin fredag!

Küsse! xo, M

Xtina framför "beautiful", ett av hennes vackraste framträdanden någonsin!
Detta är grammy award 2004. Klicka här för att se framförandet.

LOUISE ! skriver:

smart idé med student bilder, ;) jag hämade :D mowhahahah <3

2008-10-17 Kl: 14:39:40
URL: http://ijustwanttosay.blogg.se/
CECILIA skriver:

Hon gör mig mer och mer övertygad om att ingen kvinna på jorden kan mätas med hennes röst.

2008-10-17 Kl: 15:42:38
URL: http://cicii.blogg.se/
Hanna skriver:

Fick verkligen rysningar av framträdandet :]

2008-10-17 Kl: 18:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0