Söndags mys

Mår ni bra ikväll? Själv är jag sjukt trött och ska snart hoppa i bingen, är redan i sängen men iallafall gå och sova. Det har varit en trevlig dag, jag var ute och gick med min mamma innan, vi gick och hyrde film och köpte lite gott sen kom vi hem och lagade middag, det blev köttbullar och potatis mos fast nu lät det inte lika gott att smaka på orden som det gjorde innan middagen, just nu mär man bara lite lätt illa efter allt man stoppat i sig under Andra Avenyn.. Kommer aldrig tröttna på den serien, ska följa den flitigt även när jag flyttat till USA. Som sagt min dag har varit bra, förutom en sak: SKOSKAV! Det är pain in the ass! Fyfasen vad det är jobbigt när man har skoskav, man kan inte göra någonting? Det suger.
Erkänn att ni är lite trötta efter helgen som varit? Man är alltid det på söndagar oavsett man vill det eller ej, och dom flesta av er ska säkerligen upp till skolan i morgon så ni kanske redan sussar gott! Jag tänker bannemej gå och borsta gaddarna nu och ringa Cici sen krypa ner i min sköna säng och sova. I morgon blir det skönt, slappt som vanligt. Då kommer nog ett halsband jag beställt också, ett sånt namnhalsband som Carrie har i SATC, ska bli spännande att se hur det kommer se ut och självklart skrev jag "Mirre"!

xo, M

Sozita skriver:

skön dag du haft! =)



själv har man pluggat fysik nonstop från halv ett fram till nu. är inte klar än så jag ska återvända till böckerna nu :)



schlaf gut!

2008-10-19 Kl: 22:17:58
Sofia skriver:

vart beställer man sådana halsband? Dom är så fina! du får lägga upp en bild på det sen (:

2008-10-20 Kl: 01:01:50
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0