Söndag!

Alles gut? Jag vaknade för en timme sen, fruktansvärt seg! Mamma riktigt drog upp mig från sängen men så är det när man kommer hem tidigt på morgonen. Jag har hunnit få i mig en god frukost och planerat dagen lite, det blir nog bio ikväll med mamma och syrran, om inte så är det Andra Avenyn ikväll på tv så det är ingen panik. Igår var vi på Crom, ett ställe i stan som jag egentligen inte är så pepp på, men vi gick dit för ingen av tjejerna vi var med kom in på Tivoli igår. Vi hade lagom kul, dansade och snackade några timmar. Vi var ju på festen först, det var mer som en förfest där hann vi inte vara länge alls tills vi stack till stan. Det ösregnade i går kväll, hela kvällen!! 
När jag loggade in på msn i morse hade min vän skrivit till mig, lite upprört.. Nu är jag väldigt irriterad på en viss person som sprider runt rykten till människor om min vän. Hur kan man sjuka så lågt, bli så avundsjuk att det ska gå ut över mig som inte har ett skit med det att göra!? Avundsjuka är farligt! Jag hoppas du förstår att du gjort skit för dig själv och ingen annan, vem skulle lita på det du skriver eftersom du är sjukligt avundsjuk!
Nää, nu ska jag ta och städa bort mina agritioner! Hörs senare..

Puss, M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0