Söndag!

Alles gut? Jag och Cis vaknade nästan precis, vi ska snart ner mot stan och äta en god frukost sen ska jag hem.. Igår var vi på centrum, jätte roligt var det, super fint ställe men jag tyckte dom tog in liiiite för mycket folk än vad dom borde. Vi tog självklart Mcdonalds som nattmat sen tog vi taxi hem och nannade, jag har sovit jätte gott i natt, köpte öronproppar, haha! Ikväll är det andra avenyn och jag längtar, kan inte sluta titta på det programet, det är något speciellt med det!
Just nu sitter vi och kollar på Tila Tequila på Mtv, sjukt är det, men så kul att titta på.. Har ni sett det? Usch jag vill inte hem.. Skulle kunna stanna en vecka till, men jag missar min dans då och det vill jag inte..
Vi tog inga bilder igår, bara några innan vi skulle dra ut, mest på mig dock men dom lägger jag ut senare.. Vet inte om jag kommer hinna blogga innan jag åker hem, möjligtvis! Jag är iallafall hemma vid halv 7 tiden ikväll, min buss går vid 4 och nu som sagt ska vi ner till stan och käka, så om jag hinner skriver jag annars hörs vi ikväll.

xo, M

Little Bill

SANNA skriver:

han är vacker!

2008-10-13 Kl: 20:20:16
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0