Ich bin krank!

Ja, jag är sjuk och det suger.. Jag har precis kommit hem från stan har varit med syrran hela dagen efter att jag fixat naglarna som tog två timmar (!!) Helt sjukt, det brukar ta en timme vanligtvis, men nu fick jag sitta hos en som var nyutbildad vilket jag inte väntade mig så jag sa till min syrra att komma en timme senare så hon fick sitta och vänta på mig ett bra tag, naglarna blev supersnygga iallafall.
Jag hann upp om och hämta tröjan hos Jessica på dansen som kommit, vi beställde för någon vecka sen, tröjor med hennes logga på! Dom blev jätte fina. Jag beställde en svart ziphood i storlek L så den blir lite pösigare och mysigare, den är perfekt att ha när kroppen gör ont, ni vet när skinnet ömmar? Precis så mår jag nu, skit rent ut sagt! Det är så frustrerande när man inte kan vara med på dansen, för det ville jag verkligen idag för nästa vecka är det uppehåll för alla skolor har ju lov..
Innan vi körde hem idag stannade vi och käkade på bomb i stan, den godaste pizzerian i hela stan eller sverige kanske? Dom har även sallad och kebab, för er som inte vet så ligger det bakom Maria kyrkan bredvid en sushi bar.. Yum! Nu ska jag sätta på lite tevatten och krypa upp i soffan och kolla en bra film eller om det går något på tv, jag är helt slut i kroppen.. Blir kanske en snabb uppis senare ikväll, om jag inte somnar.. Haha!

xo, M
 

J.Depp

Sofia skriver:

Han är så sjukt snygg!

2008-10-22 Kl: 23:35:41
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Annaaaa skriver:

MIRRMIRR! Ollis och jag väntar på dig här borta i USA. KOM FORT!

2008-10-23 Kl: 02:46:52
URL: http://annainusa.blogg.se/
milou skriver:

min killkompis från usa har blivit bjuden på en drink av j. depp :)

2008-10-23 Kl: 19:05:14
URL: http://miou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0