Onsdag!

Godmiddag babes!
Alles gut? Jag mår lite bättre idag, min syrra lyckas alltid få mig skratta. Igår hade vi så jävla roligt så att jag nästan bölade. Hon är bäst min lillasyster, helt enkelt! Igår satt vi på mezo nån timme och hade jätte mysigt, vi kom in på "Filippa Bark"  från centralskolan och "rena rama Rolf" så kul vi hade åt det, hahaha! Senare stack vi till Mcdonalds och satt där lite och pratade, och lite efter 12 körde jag henne hem till pappa..
Nu ska jag snart hämta syrran igen, vi ska till väla och mysa lite, tänkte faktiskt inte shoppa något idag, men det blir väl så ändå. Ikväll är det dans som vanligt och jag frågade Jessica igår om hon hade lagt ut en video på sig själv eller något på youtube, men icke hon tyckte det var pinsamt, men hon dansar as bra.. Ville visa er ju! Kanske kommer en vacker dag..
Nu måste jag skynda mig, min syrra väntar och jag har inte ens klätt på mig eller något.. Bis dann!

xo, M


dilnaz skriver:

bilden som du skickade till mej går inte att lägga in i datan här i skolan. kan jag ta en annan här från bloggen? :)

2008-10-15 Kl: 13:54:10
URL: http://diilnaz.blogg.se/
Leorg skriver:

Damn girl! Trodde det var du först på bilden :p

2008-10-15 Kl: 14:02:34
katta skriver:

asg trodde de vart du på bilden först men ni är rätt lika :-P

2008-10-15 Kl: 15:31:04
URL: http://kth.blogg.se/
emmelie skriver:

Haha jag trodde att det var du på bilden först, fan ni är ju lika! Haha härligt :)

2008-10-15 Kl: 16:36:06
URL: http://emmelieholmberg.blogg.se/
Johanna skriver:

Du eller aguilera på bilden? :O

2008-10-15 Kl: 16:36:57
johanna skriver:

VÅGA VÄGRA ATT GÅ MED I KENZAS IPHONETÄVLING HON ÄR EN LJUGANDE BITCH SOM VILL HA ALLT GRATIS! ANLEDNIGNEN TILL ATT HON LOTTAR UT DEN ÄR ATT DEN SOM VÄRVAR FLEST MEDLEMMAR I GRATISBIO OKTOBER MÅNAD FÅR ETT PRESENTKORT PÅ 15 000 PÅ EN RESEBYRÅ!OCH MAN ÄR JU TVUNGEN ATT GÅ MED I GRATISBIO GENOM HENNES LÄNK OM MAN VILL VINNA IPHONEN!KENZA ÄR EGOISTISK!SPRID DETTA ÖVERALLT OCH GE FAN I ATT RÖSTA PÅ HENNE I VR'S BLOGGTÄVLING!!

2008-10-15 Kl: 17:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0