Nina und Mirre

Jag och Nina kom precis hem från väla, vi käkade och shoppade lite. Jag köpte ett Volume XL från maybelline vi fick den till slut för 59:- från början kostade den 130:- men vi fick den billigare för att priset under visade 79:- och i kassan slog hon in den som 90:- (då var den ikl. rabatten på sminket som dom har rea denna veckan) Då sa jag till att det stod annat pris vid sminket så vi fick de billigare.. Haha! Man ska våga säga ifrån.
Nu ska jag snart packa min väska, vi vet inte om vi ska ut och festa, bio eller mysig hemmakväll.. Så jag packar med mig kläder för alla alternativ. Vi funderar på att beställa ett par skor var från GoJane så blir frakt och tull billigare om man delar på allt.. Nej nu ska vi iväg, Nina ska bara blogga och jag ska packa som sagt! Vi får hoppas på att vi får roligt vilket som.. Ha en underbart rolig fredag mina vänner!

Puss, M

Nina och jag

Anonym skriver:

kan du inte lägga ut den videon som du filmade på dansen ? :)

2008-10-17 Kl: 23:43:30
Anonym skriver:

kolla gärna in min blogg och komentera !=D

2008-10-20 Kl: 00:11:33
URL: http://mercedesmattfolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0