Nattugglan Mirre

Här kommer en rolig lista till, så är det när man inte har något att göra för man inte kan somna! Men nu ska jag försöka i allafall.. Wish me luck and enjoy reading!

För er TH fans: Tokio Hotel kommer medverka på EMA galan den 6 November
 och inom dom närmsta två veckorna får vi reda på mer om "fan partyt" (källan är THUK)



1. Vad heter du? Maria a.k.a Mirre
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Michaela eller Kalle om jag blev en kille.. Snällt va?
4. Vilket stjärntecken är du? In between
5. Vilken årgång är du? 1988
6. Vart bor du? Helsingborg
7. Bott utomlands? Nix, men vi har huset i Thailand där man kan "bo" om man vill, haha :p
8. Flyttat antal gånger? 4, tror jag?
9. Vart skulle du vilja bo? Los Angeles, Berlin, Bangkok... m.fl
10. Vem tycker du är den snyggaste du vet? Bill Kaulitz, god bless that young man!
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Alldeles för mycket men en världsberömd dansare om man får drömma.

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
162 cm
2. Hur mycket väger du? Hmm.. Oh my!
3. Hårfärg och frisyr? RAKAD nej men det vet ni ju redan..
4. Ögonfärg? hazel
5. Mest nöjd med? Ytlig fråga, jag är nöjd med mig själv och det räcker, jag behöver inte peka ut på mig själv exakt vad jag är nöjd med.. Inte sant?
6. Minst nöjd med? Skulle inte skada att slipa bort mina "vampyr" tänder uppe och nere.. Men inget jag stör mig på.
7. Skostorlek? 36-37
8. Glasögon? Nein
9. Har du några piercingar/tatueringar? Japp


FAVORITER
1. Filmer? Return to Paradise
2. Låtar?  "Soar" med xtina och "Heilig" med TH och "Das modell" med Rammstein
3. Årstider? Vår/sommar
4. Mat/dryck? Thaifood med en ISKALL cola i glasflaska
5. Djur? Katt och isbjörn
6. Färg? Svart
7. Parfym? inspire från Aguilera eller MaDame från Jean Paul
8. Tv-program? Scrubs, CSI, Family Guy
9. Favorit person? En person som jag ser upp till väldigt mycket är en av mina bästa vänner Carro
10. Sysselsättning? Dans
11. Idol? Christina Aguilera och Tokio Hotel

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? Skinnjacka eller Adidas
2. Vad använder du just nu för skor? Kängor eller Converse
3. Favoritfärg på kläder? Svart/grå/vit men framförallt svart
4. Favoritmaterial på kläder? bomull
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Det jag har på mig sitter perfekt skönt, svarta leggins och en grå farfarströja
6. Favoritaffärer? Carlings, BikBok, Zara, Urban outfitters
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Plenty
8. Favoritmärke? Adidas och Replay

BLANDAT
1. Vad heter din Mormor?
Elsa and I love her so very much!
2. Var har du din? Han sover
a) Jackficka just nu? bil och hem nycklar
b) Jobbväska just nu? Jag jobbar inte, haha! Men träningsväskan? Träningskläder..
c) Handväska eller liknande just nu? Packar alltid ut den.. Så ingenting, möjligtvis tuggummi
3. Vad är du beroende av?
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Försvarets, never a day without my baby!
6. Vad tror du på? Liv efter döden och ödet
7. Röker du? Nix
8. Vad köpte du senast? Halsduk på Gina
9. Har du nåt husdjur? Ja, en Katt som ligger och snusar här bredvid mig i soffan..
10. Var bor du?  Helsingborg? Sa jag innan.. ?
11. Vem fick du sms av senast? Tessa
12. Har du varit kär? Jaa!

ica skriver:

du tog vart du bor två gångeer ja :P

2008-10-07 Kl: 07:32:56
URL: http://icaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0