Natti natt!

Sov gott sötnosar! Nu ska jag glo på en film, vet inte vilken än.. Men det blir nog "Georgia Rule" again :p Hihi! Den var såå bra.. I morgon ska jag upp relativt tidigt ska till min läkare vid elva tiden sen ska jag träffa Louice för en shopping runda på stan och möjligtvis väla.. Hörs i morgon igen, eller om jag blir nattuggla inatt igen så  hörs vi om ett par timmar (!!) Föresten jag håller på att beställa lite CD skivor och DVD från cdon.com bla xtinas senaste som kommer den 12 November.

Tschüs! ♥

P!NK - Fun house

EmmaGabriella skriver:

Hej! jag tänkte bara fråga, jag älskar Soras blogg, men jag kan inte läsa den nu när den är lösenordsskyddad :( Vet du hur man kan komma i kontakt med henne för att kunna fråga om jag kan får fortsätta läsa hennes blogg?



Fortsätt blogga :D älskar din blogg!



pussar och kramar från EmmaGabriella!

2008-10-02 Kl: 21:43:47
URL: http://emmagabriella.blogg.se/
Hannah skriver:

är du bisexuell lr straight ? :)

2008-10-02 Kl: 22:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0