Mot Köpenhamn

Halloo Schatzis!
Hur mår ni idag? Det är ju fredag! Det gillar vi, eller hur? Jag och Cici är rätt stressade, vi ska närsom ner till bussen för vi är lite sena. Idag blir det en shoppingrunda och vi får höras igen när vi kommer hem. Kommer inte kunna mobilblogga för min mobil vill inte riktigt med mig. Det är så tråkigt för jag när mobilbloggade en gång för att testa så kom det upp flera timmar senare så det är lite lönt. Ikväll uppdaterar jag igen med min shopping som jag förhoppningsvis hittat, om jag inte hittar något blir det en tur till Malmö också för här i Helsingborg har vi inget. Haha!
Just nu går Christina Aguilera, live på min ipod spelare. Undra vad man hade gjort utan hennes musik? Fy, jag hade kreverat eller något drastiskt..

Nu ska vi pysa, puss & kram på er!

/Mirre

Jag hos Cici i April!

tina skriver:

wieoo, längtar till den 3 november, det gör du säkert oxå, mirre!



nytt albuum av CA, yooooooo! :D

2008-10-31 Kl: 14:03:58
Sofia skriver:

snygging! <3

2008-10-31 Kl: 14:51:24
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Leonita & Egzona skriver:

Så.. 2009 börjar närma sig. Finns det något oförglömligt som hänt dig 2008? Något bra då.. självklart händer det dåliga. Men låt oss föröska glömma det och gå vidare.. Nå, vad är det bästa som har hänt dig hittills 2008?



Btw, snygging ::

2008-10-31 Kl: 16:48:51
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Vanja skriver:

Ville bara tala om för dig, att du är jättevacker!

2008-10-31 Kl: 18:40:46
Agnes skriver:

Vem/vilka gillar du mest? Eller betyder mest för dig, Tokio Hotel eller Christina Aguilera? =)

2008-10-31 Kl: 18:43:38
URL: http://elvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0