Måndag!

Tjoho! Är allt bra med er idag? Själv mår jag toppen, liiiite ont i huvudet men det får gå. Jag ska träffa Natali idag för en runda på stan sen ikväll blir det träning hos Jessica, balett och street. Jag fick en inbjudan igår från MTV, för "The hills" kväll dock är det i Sthlm, men vi får se, hade varit så himla roligt. Någon som mer fått en inbjudan kanske?
Usch nu måste jag rusa, Natali ringde precis, vi ska ses om en halvtimme och jag är inte ens halvfärdig.. Idag blir det en seg uppdatering, jag måste checka det där med mobilbloggandet också, vill att det ska fungera. Jag kommer antagligen vara i stan hela dagen fram tills jag ska dansa,  så då uppar jag när jag kommer hem igen! Glöm inte att rösta på mig i Christina Aguilera look a like tävlingen som avslutas nu på torsdag, då tar dom ut fel finalister som ska tävla om första priset!! Tror ni att jag är nervös eller? Hihi.. Som bara den! Här kan ni rösta!

Puss, M


Say whaaaaaaat?

Sofia skriver:

hoppas verkligen för din skull att du vinner (:

2008-10-20 Kl: 14:56:34
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Anonym skriver:

2008-10-20 Kl: 16:25:01
Lilli skriver:

the hills kväll?

vad innebär det då? :)

2008-10-20 Kl: 16:25:05
SORA skriver:

Hur kan dom rösta HIT! Omg dom e störda. Det var den största missen i historien av byxor XD XD

2008-10-20 Kl: 16:25:29
URL: http://sorax.blogg.se/
J skriver:

jag älskade Bills byxor ... ;s

2008-10-21 Kl: 08:09:42
Linn skriver:

Hade varit superkul med det dära "Th hills". Typ bänkad framför tv:n varja dag klockan fem. HAH.

2008-10-21 Kl: 09:57:15
URL: http://lsjogren.blogg.se/
Christine; skriver:

Jag röstade typ tio ggr nyss :D haha

2008-10-22 Kl: 22:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0