Måndag!

Godmorgon!
jag sitter just nu och formaterar om min dator, allt kommer antagligen försvinna från den men jag har sparat en säkerhetskopia men jag vet inte rikitgt hur det fungerar, hoppas det blir bra nu och inga bilder försvinner så att dom har sparats! Jag ska strax iväg ner till stan med Louise, vi ska göra lite ärenden sen gå och shoppa och äta tills det är dans ikväll. Så jag hinner inte blogga mer idag förens jag kommer hem ikväll efter dansen, hatar att mobilbloggen inte fungerar, jag bloggade i fredags morse vid halv 8 tiden och det kom upp vid halv 2 på dagen? Ni som såg det blev säker lite fundersamma haha..
Min internet bank fungerar inte som den ska heller, jag får åka och be om en ny kod för jag kan inte logga in. Suck! Jag har sålt mina zara skor, dom är inte skickade än men en tjej budade rejält på skorna så jag kunde inte låta bli, dom låg inte ute någon stans hon bara tog chansen och frågade om man ville sälja dom och så blev det. Jag ska försöka skicka skorna till henne idag så hon får dom tills på fredag!  Nu är det 1 och ½ månad tills jag är i USA! Jag kan knappt förstå att jag ska dit, det kommer bli så spännande och jag pratar redan med två som bor där nere, som är därifrån.. Ska bli kul att träffa dom också.. Nu måste jag skynda mig, hörs ikväll babes! ♥


dreamdoll skriver:

Oj snacka om att älska tokio hotel !:S har inte hört nån av deras låtar alls:s

2008-10-13 Kl: 14:47:59
URL: http://dreamdoll.blogg.se/
Anonym skriver:

HAHAHAHAHHA "smilisen" HAHAHAHAHAH.

2008-10-14 Kl: 15:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0