Lördag!

Godmiddag på er! Vi ska alldeles strax kila ner på stan för en lång frukost sen gå och slappa lite. Ikväll blir det film mys med god mat och så. Igår var vi lite överrallt, vi var på ett ställe som hete "åtta glas" riktigt fint ställe, där drack vi lite drinkar och pratade men roligast hade vi självklart innan på får lilla förfest här hos Cici.. Vi lyssnade på massor av gamla låtar, sjöng och dansade.. Vi har några roliga videos på det, kanske lägga upp en senare.. Haha! Vi har bla en video där jag kör "reden" live, den får ni se senare, be nice! Muhaha. ;p
I morgon åker jag hem och jag vill inte, inte än! Vi har alltid så kul när vi träffas, oavsett vart vi är.. Nej nu ska vi iväg, våra magar kurrar. Hörs lite senare, kan bli en seg uppdatering idag pga att vi är på stan. Ha en bra dag!

xo, Mirris

Jag igår! Fler bilder kommer sen..


isabelle skriver:

du har så himla fint hår !:)

2008-10-11 Kl: 13:49:00
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Milli skriver:

Coolt hår du!

Ha en trevlig helg! :-D

2008-10-11 Kl: 14:40:15
URL: http://milliandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0