Lördag!

Godmorgon mina skönheter!
Allt bra med er idag? Jag ska alldeles strax sätta mig med frulle och skriva på min fic.. Senare ska jag hämta Tessa på stationen, hon kommer på besök idag och det blir myskväll får vår del, men man vet aldrig om vi drar ut senare! Hihi.. Gårkvällen/natten var väldigt rolig, så blir det när man inte planerar en utgång man har helt enkelt roligare sen att det var med louice också, Haha.. Tillsammans är vi unstoppable (!!) Om jag ska börja från vart vår kväll började så var det redan hemma hos mig, då blanade jag lite drinkar åt Louice och en shot, efter hennes drickande begav vi oss till Stoffe där festen väntade (vi var liiite sena!) men där hann vi inte vara längre än en halvtimme sen drog vi till mcdonalds och käkade för vi blev hungriga. Oh självklart blev louice mer sprit sugen så vi stack steakhouse, där var vi redan klockan 9, INGEN var där bara vi två, bartendern och en deprimerad kille. Där beställde vi in några drinkar, mina goda alkoholfria mjölkdrinkar.. Löööve it! Efter en timme på steak körde vi till Stoffe igen där festen hade växt, då hade jag och Louice skit kul, som vi höll på att fjönta oss med våra kostymer, vi boksavligt talat var det vi var utklädda till.. Vid halv 12 begav vi oss till Tivvan där vi tillbringade resten av kvällen.. (fast vi var inne på stinsen en snabbis också, haha!)

Här är lite bilder från igår!

Jag med kvällens bästa utklädda und spiderman!

Louice och jag!

Stoffe var jokern! scary..

Ääääändy

You can't be us, we are rockstars!

Emo, spindelmannen och ängeln

Jag i natt i bilen innan jag gick upp och hoppade i bingen.

Kajsa skriver:

Vad rilgt ni ser ut att ha haft det! Vart kan man läsa din fic? Eller är det på THF? Vad heter den i så fall?



Trevlig helg =)

2008-10-04 Kl: 13:16:02
URL: http://ekgc.blogg.se/
Mim skriver:

HAH! Den där Jokern var jätteläskig ju. ;(

2008-10-04 Kl: 16:32:59
URL: http://mimamimi.blogg.se/
katta skriver:

hehe jockern vart ju bäst!! :D

2008-10-04 Kl: 20:02:51
URL: http://kth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0