Kvällsmys

Halllo alla glada! Jag är nyss kommen hem från dansen, (balett och street) håller just nu på att värma maten som blev över från igår, söndagsmiddag... YUM! Efter en skön dusch ska jag och mamma sätta oss i soffan och kolla på lost på min laptop, jag har laddar massor av nya avsnitt nu från den senaste säsongen! Det får ALDRIG sluta.. Älskar lost!
Jag hann inte med mitt rum idag heller, städa är ju inte det roligaste men jag msåte verkligen ta tag i det i morgon, sen ska jag försöka hinna med att posta mina papper från läkaren som nu är klart till London kontoret som har hand om allt med Au Pair, ska även skicka in till motormännen så jag får nationellt körkort, även om jag kanske inte skulle behöva det i just DC så vill jag ha det ändå ifall man skulle hyra en bil på ett ställe där man måste ha internationellt körkort (jag ska ju resa en månad efter dom 12 månaderna jag jobbat)...
 Nu pep micron där ute så jag ska bege mig och som vanligt slänger jag in ett nattinlägg om jag är uppe men det är jag, haha! Slår aldrig fel..

Kramar på er, M

Anonym skriver:

Okej. Kommer den upp på THF sen lr? Vore kul att låsa den =D

2008-10-06 Kl: 20:57:56
Kajsa skriver:

Okej. Kommer den att komma upp på THF då? Vore kul att läsa den! =)



(min förra kommentar råkade bli anonym..)

2008-10-06 Kl: 20:59:13
URL: http://ekgc.blogg.se/
Paulaaaa skriver:

Ha det så mysigt!

puuuusss! <33333333

2008-10-06 Kl: 21:28:41
Anneli skriver:

Tror du måste ta amerikanskt körkort där.. det fick jag göra iallafall :)

2008-10-06 Kl: 22:35:19
Felicia skriver:

Hej! Jag har för mig att du köpt skor från GoJane. Hur var de i storlekarna? Hur mkt kostade tull & frakt m.m? Tack på förhand:)

2008-10-06 Kl: 22:49:02
Sandra skriver:

I USA gäller ditt svenska körkort i 31 dagar efter att du kommit fram. Om det var dit du skulle efter de 12 månaderna :) Annars räcker ett internationellt körkort!

2008-10-07 Kl: 13:42:23
URL: http://sandraochrobin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0