I'm gonna walk all over you

Jag har precis ätit en god (sen) frukost, åt bara lite flingor innan i morse. vi köpte bröd och fika tills senare ikväll då Cici kommer, vi hann även inom maxi också. Nu tänkte jag uppdatera Tokio Hotel bloggen, hoppas ni följer den lika flitigt! Hihi.. Jag och Soma uppdaterar så ofta vi kan och så fort någon myhet dyker upp.. Just nu är det väldigt mycket.
Ikväll när jag hämtat Cici blir det nog väla en snabb runda, vi ska in och kolla lite skor som hon ville och jag måste ta en titt inne på lindex, fick ett sms idag att det var väldigt mycket rea! Föresten, jag är "frisk" jag säger det nu för jag tänker fasen inte vara sjuk längre, har varit sjuk mer än en vecka.. Det är hemsk! Jag har fortfarande liiite ont i halsen och bihålorna men jag är frisk iallafall, haha!
Jag bara väntar på den dagen min dator ska bli svart och aldrig mer vakna, så känns det varje gång jag startar datorn så tror jag att den ska krascha, är riktigt rädd för att allt ska försvinna, alla bilder och all musik. Men jag har sparat det viktigaste på skivor, dvs. Mina Tokio Hotel bilder jag tagit själv, fy om de hade försvunnit! Då vet jag inte vad jag hade tagit mig till.. Nu ska jag plocka i ordning lite i mitt rum sen gå och slänga mig på soffan framför en film.. Gud vad jag saknar Selma, helt otroligt! När man kommer hem precis innanför dörren så står hon alltid där men inte idag. Det är så tomt..

xo, M



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0