Hos Sandra

Tjena! Vi håller på att göra oss i ordning för kvällen, vi ska snart iväg och hämta upp en av Sandras vänner som jobbar på haket sen ska vi vidare till festen vi är bjudna till. Ska bli roligt ikväll dock vet jag inte vad jag ska ha på mig än. Men det löser sig. Vi har nyss ätit jätte goda räk mackor med min speciala avocado mix med rödlök. Super gott! Så nu är jag proppmätt.
Jag är depp idag, idag är dagen Christina Aguileras konsert skulle varit i Riga, den skulle sluta ungefär nu och jag skulle vara världens mest upprymda person på hela jorden. Det svider att konserten blev inställd, jag skulle så gärna velat se henne live efter så många år av kärlek till hennes musik skulle en live konsert inte sitta fel.. Hoppas vi får det roligt ikväll iallafall.. Sandra är en go tjej och livar hur lätt som helst upp stämningen. Hoppas ni får en bra lördagskväll!

Küsse, M

Elin skriver:

mirre mirre! du måste få åka till ema så jag ska rösta som en tog för din skull ett tag nu:)

2008-10-18 Kl: 21:45:12
p. skriver:

Lider vekligen med dig tjejen.. du anar inte hur jag suktar efter en TH-konsert nu efter (endå bara) ca 1,5 års beundrarskap.. kan inte tänka mig hur det skulle vara att ha väntat så länge som du nu gjort på henne.

Men tiden kommer - ge inte upp! :)

2008-10-18 Kl: 22:27:35
Lisso skriver:

"kikar förbi" Tråkigt med konserten! Hoppas kvällen vart rolig ändå!

Ha en trevlig dag!

2008-10-19 Kl: 10:24:11
URL: http://lisso.blogg.se/
sara skriver:

Nej vad synd, först TH i April och nu hennes konsert...

Låter gott med sådana mackor, hehe

2008-10-19 Kl: 11:19:40
URL: http://missarah.blogg.se/
Malin skriver:

Hej!

Blev supernyfiken på ditt speciella avokadorecept. Är vegetarian och det lät jättegott,minus räkorna då!! Är det hemligt eller kan man få ett smakprov?



Ha det

2008-10-20 Kl: 17:43:31
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0