Guten Morgen!

Selma hoppade upp i soffan i morse och väkte mig, jag sov på soffan natt, jag har ingen tv i mitt rum och jag ville kolla lite innan jag somnade. Idag ska jag uträtta massa gejer, har redan skrivit upp allt och den ska vara klar innan dansen ikväll.. Nu ska jag upp och äta lite frukost sen iväg direkt, måste ha träningskläder i väskan ifall det blir lite sent, jag är rätt bra på att sega.. Föresten att färga håret rött är rena lögnen, schampot och vattnet var alldeles rött.. Hoppas färgen håller lite till iallafall, orka färga om det mer än vad man ska behöva, menar med utväxten! Nu flippar min tv helt, den bara slockna.. Shiet! Det spökar här. Frukosten kallar.. Hörs senare idag, have a nice day!

xo, M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0