Guten abend!

Nyss kommen hem från en svettig träning, det är alltid mest kämpigt på måndagar.. Kan det vara för att det varit helg och man har haft kroppen i vila med än 72 timmar?! Det sägs att om man vilar mer än de timmarna så går man ur sin rutin?! Hoppas jag verkligen inte. men äsch det sägs så mycket nu för tiden. Idag har jag varit i stan med Natali, jag hämtade upp henne på stattena sen körde vi och parkera och gick lite på stan och käkade ett par timmar, sen var de för mig att bege sig upp till dansskolan, som tur var så hade jag bilen ganska nära skolan..
Jag och Paula dampar på msn just nu, haha.. Alltid när jag pratar med henne är det någonting roligt vi planerar denna gången hoppas jag verkligen på att allt kan gå rätt till, inte som sist då vi planerade i flera veckor så blev det inget..
Föresten, idag i stan hittade jag INGENTING, står det still i butikerna? Eller är jag för kräsen? Jag går för alternativ två, jag är waaaay to fastidious, bara svart och vitt, möjligtvis grått.. Haha så tråkig jag är!
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen färga mitt hår, I guess.. I övermorgon ska jag göra om mina naglar också får inte glömma tiden. Uppar senare ikväll/natt as usual! Ohhhh, nästa vecka är det video premiär för Xtinas nya låt "Keeps gettin' better, enligt MTV! I'm happy!!

Bis schatzis!
 xo, M


Christina Aguilera på "Deal or no deal" igår i Turkiet
Här framför hon "Beautiful"

Anonym skriver:

hej:) vilken stl har du på jeans och tröjor?:)

2008-10-20 Kl: 20:44:26
dilnaz skriver:

det såg jag igår på teve :) jag kan ju turkiska så jag kollar på sånt, xtina var grym !

2008-10-20 Kl: 21:12:16
URL: http://diilnaz.blogg.se/
Anonym skriver:

hihi det såg ja :D

2008-10-21 Kl: 12:11:15
URL: http://aleev.blogg.se/
adam skriver:

merhaba

nasilsiniz

[email protected]

2008-10-23 Kl: 11:30:01
URL: http://zeytinada.cm
Sandra skriver:

haha det där såg jag också :D

2008-10-23 Kl: 19:42:29
URL: http://sandrasilvia.blogg.se/
suzanne skriver:

Ja.Turkei

2008-12-29 Kl: 21:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0