Guten Abend

Jag och mamma har precis kollat på Irene Huss ena film, den senaste som heter "nattrond". Filmen är jätte bra, det är andra gången jag ser den nu, jag såg den först med Sandra i förregår då vi hade lite myskväll här hos mig.. I morgon blir dert middag hos Anna, en av Louises vänner som jobbar tillsammans med henne, Nathalie följer också med så det blir vi fyra, Louise också såklart. Det ska bli så trevligt. I morgon väntar jag mig POST!! Jag vill ha allt jag beställt, eller iallafall min klänning och halsband, om jag inte fått mitt halsband i morgon heller måste jag kontakta Betties Galleria. någon som beställt därifrån innan? Brukar det ta mer än en vecka?! Jag börjar bli orolig att det kommit bort på vägen hit...
Jag som skulle följa Tila Tequila har inte alls brukat allvar med det, jag började se första avsnittet men sen blev det bara utför, tyvärr.. Jag som ville se de! Men det borde finnas på MTV's hemsida så jag får ta en titt där igen. På tal om MTV så visade dem "EMA's genom tiderna" det är den 15 gången de är i år! Ska bli sjukt kul och spännande att åka dit och uppleva allting, inte bara sitta framför tvn som man gjort alla de andra åren. Nu ska jag verkligen vara där, jag uppskattar alla tävlingar MTV anordnar för oss icke celebs.. Hihi!
Nu ska vi glo en annan film, blir nog bara jag och Molle som kollar och antagligen "Arthur and the minimoys" för det är hennes absoluta favorit film?! Hur fasen går det ihop.. Min favoritfilm genom tiderna är "Return to paradise" ni som inte sett den, så rekomenderar jag den starkt! Här kan ni se trailern.

Gooooodnatt babes!

xo, M

Anna skriver:

Du borde se Arthur and the Minimoys dubbad på tyska :D Då får man ju höra Bills röst :)



Kolla gärna in min blogg alla :D Skriver om min vardag som innehåller vänner, mode, shopping och fester! Och en massa musik såklart :) En vanlig 16-årings liv!

aannapannas.blogg.se

2008-10-27 Kl: 23:00:18
URL: http://aannapannas.blogg.se/
jenny skriver:

fan vad kuul för dig som ska få åka på MTVS EMA...faan. :P me want too

2008-10-27 Kl: 23:09:59
URL: http://jnyyy.blogg.se/
louise. skriver:

ja, du var redan inräknad i mitt crew. :D nice, hörs imorgon då baby .

2008-10-27 Kl: 23:15:43
URL: http://ijustwanttosay.blogg.se/
Andreas skriver:

grym blogg :D



kika gärna på min om tid finns :D

2008-10-27 Kl: 23:57:47
URL: http://atiborson.blogg.se/
Fang skriver:

Min pojkväns syster är med i den filmen :D

2008-10-28 Kl: 14:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0