Grattis bästis!

Ett STORT GRATTIS till min allra bästa vän Terése som blir 20 år idag!
Jag älskar och längtar efter dig otroligt mycket..
Du är min andra, bästa halva!







En härlig blandning bilder på mig och Tirre, både från i år och många år sedan.
Den sista bilden är vi svettiga och härliga på efter en danstävling!


dilnaz skriver:

grattis :)

2008-10-30 Kl: 23:06:01
URL: http://diilnaz.blogg.se/
tirre skriver:

tack !! gud va härliga bilder, SAKNAR DIG MED!!!

2008-10-30 Kl: 23:13:43
URL: http://tiirajs.blogg.se/
tina skriver:

Jag är ett stort CA fan. Men jag är besviken, säg mig? Är det bara;



Genie 0.2, Dynamite, You are what you are & keeps gettin' better som är dem nya låtarna i den nya albumet?



Disappointed



Vill ha mer nya låtar ju:( men aja, får väl räcka, bättre än inget.



Snygg mirre, (bilden du kallade dig å tirre för svettiga, hehe
) du liknar christina asmycket på den! FYFY HELVETE! Jag älskar din blogg! Fortsätt så! Vill ha mer av dig! Lycka till babe!

2008-10-30 Kl: 23:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0