Gott weiss ich will kein engel sein

Guten Abend leute!
Kom precis innanför dörren, har varit och tränat dock inte sist lektionen för jag är så himla yr i huvudet. Jag har inte alls ätit som jag ska idag.. Inte på ett tag nu, jag känner ingen direkt hunger. Hoppas känslan går över snart, för jag älskar mat men inte just nu, tyvärr! Hoppas ni har haft en bra dag? Jag har haft det jätte roligt med min syster, jag hämtade upp henne vid 2 tiden hos pappa och sen körde vi till väla och shoppade lite där, det blev en sen frukost där också på "berg's" jag åt en ciabatta med ost och skinka och syrran en macka med avocado och creme cheese.. Vi körde sen vidare ner till stan för jag hittade en klänning på lindex som dom reade, men dom hade inte den i min storlek på väla så vi åkte till stan där dom hängt undan en till mig, den är supersnygg.. En svart med dragkedja fram dock måste jag lämna in den till min sömmerska för den är lite för lång för min smak och den ska även sys in nån centimeter, den var ändå lite för stor. Väl nere på stan hittade jag ännu en klänning inne på Gina, det var Gajic som "tvingade" mig att köpa den, haha hon har också lagt undan en till sig själv, det är den svarta med spets över, ni vet säkert vilken eller hur? Med uringning i ryggen och spets upp till halva halsen..
Nu måste jag slänga mig i duschen, känner mig som en svettig apa sittandes här framför min laptop *må-å-å-å-åste blogga* Haha, nejdå! Inte alls.. Jag bloggar senare ikväll/natt igen, sorry för min dåliga uppdatering idag. Hope you don't leave me! Have a nice evening babes.. Btw, jag köpte presenter till mina värdbarn i USA idag på BR, hihi hoppas dom blir glada, kan tyvärr inte visa för jag har redan slagit in presenterna men till flickan är det ett par söta inne tofflor som är från något barnprogram på disney channel (kommer inte på just nu, fjärilar var där på iallafall) och till pojken ett lego från Bionicle, coolt var det.. Vill ha ett själv! Haha..

xo, M

ALLA älskar Leorg! ♥

Wanna get dirrty?
Hot rockin' everyone's talkin'!

Leorg skriver:

ALLA älskar Mirre! <'3

2008-10-15 Kl: 20:36:50
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Stina skriver:

Jag skrattade under tiden jag skrev :) Haha! Jävla sköningar!

2008-10-15 Kl: 22:39:01
URL: http://staiina.blogg.se/
Mickan skriver:

Vart hittar du alla snygga bilder på Christina Aguilera? :)

2008-10-16 Kl: 13:14:01
URL: http://holeintheground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0