Godmorgon!

Uppe tidigt idag! aaaha, det måste man när mormor vill ha lite hjälp! Jag ska nämligen ut med henne på väla för hon ska köpa vin på systemet till torsdag då hon fyller år och ska ha lite kalas. Just nu sitter jag och äter frulle, det blev havregryn med mjölk och lite oboy för smakens skull.. Jag och mormor ska ändå äta lite på väla tror det blir scones eller någon middag! Grafitti har ju goda baguetter men dålig service. Ni som jobbar där, jag förstår om det är stressigt och att ni hatar ert jobb, jag har själv varit där men man ska alltid vara glad och possitiv sen har kunden alltid rätt (läs: inte alltid)! Usch nu sitter jag här och klagar men egentligen bry mig och det gäller inte alla ni som jobbar där, ni som vet att ni gör ert jobb behöver inte ta åt er..
Nu tänkte jag berätta en rolig grej, i lördags när vi var på tivoli, eller rättare sagt när vi precis kom in så hör vi Magnus Carlssons låt, vet inte vilken men vi tyckte iallafall att det lät lite konstigt så jag och Tessa tittade på varandra och så säger han i kassan som tar betalt: "Ja, han är här idag!" haha, så vi såg han uppträda lite, han är faktiskt bra på scenen..
Idag gäller det, lycka till Tessa! Håller tummarna..
Nu ska jag köra och hämta min mormor sen ska vi iväg, vet inte alls när jag kommer hem men vi hörs snart igen iallafall! Lyssna på denna låten med Ashanti, vi har den på Jazzen, snacka om att man lever sig in. En äkta gråtlåt.. Shine!


xo, M

Anonym skriver:

Jag har jobbat på Graffiti på Väla. Älskade varenda minut för mina kollegor var helt underbara. Jobbade där i 4 år tills jag hittade ett bättre betalt arbete, men fy vad kul man hade. Och kunderna var nästan det sista man tänkte på, man snackade skit och hade kul, åt massa glass och snackade skit i köket.



Det var bra tider. Tror man bryr sig om en gnällfis som dig..

2008-10-07 Kl: 13:50:30
MIRRE skriver:

Precis, Jobbat! jag pratar om nu

2008-10-07 Kl: 16:05:53
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0