Godmorgon!

Hur mår ni idag? Själv är jag lite trött och halvsjuk fortfarande men det går snart över känner jag, om jag tar det lugnt ett par dagar till sen så är jag frisk som en nötkärna! Jag fick ett mail i morse från asos, att klänningen är packad och ska skickas så idag får jag inte den heller. Det blir nog i morgon eller på torsdag. Oh, på torsdag kommer Cici hit och stannar tills lördag, det blir endast shopping och lite mys såklart, på fredagen ska vi åka över till köpenhamn och shoppa där.. Älskar Köpenhamn!
Faan nu känner jag att mina biholor gör ont, igen! Jag vill inte.. Ska nog upp och äta lite frukost och ta en treo?! Nej det får inte bli någon jävla vana, treo är inte bra för magen och det tunnar ut blodet.. Sådeså!

Kramar, M

Michelle skriver:

Har du sett xtinas nya video? =P

2008-10-28 Kl: 10:15:04
URL: http://michellex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0