Generation FETT!

Just nu studerar jag "generation FETT" på tv3.. Det är väldigt intressant faktiskt, denna gången handlar det om en man som är instängd i sitt hem i Mexico med sin mamma som är där och passar upp honom.. Men nu är det slut, jag måste skärpa mig med att inte börja skriva ett inlägg sen göra massor av annat, haha! har hållt på att skriva detta nu en halvtimme, så går det när man har tusen andra saker uppe.
Jag rollar just nu med Paula, som vanligt och snackar lite med Sora från USA som antagligen ska gå på konserten i NY med TH, jag är avis!! Hihi.. Jag skulle så gärna vilja men vet inte om jag kan just då, sen åker jag ju till USA snart ändå så jag får sitta snällt och vänta på att dom ska komma dit när jag är där! Jag ska snart gå och lägga mig tänkte jag, först rolla lite mer med Paula.. Dansen gick bra idag snacka om hårdträning, först street sen jazz och det är lika mycket styrke övningar i båda men skönt var det!
Natti på er..

/M

Anonym skriver:

det var hans blivande fru, inte mamma. haha SÅ gammal såg hon inte ut. han killen hade varit fett söt om han hade varit smal. men det kan han inte, för nån operation gick fel ju. hahahha ajajajajjajjaja han var söt ändå, fina tänder med haha rawr ;)

2008-10-02 Kl: 13:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0