Fredag!

Godväldigtmorgon (!!) Jag är uppe nu? Haha sjukt, kan knappt tro det men jag var illa tvungen men buss till Cici går vid 9 tiden från stationen så jag måste vara i tid, jag tar bussen ner till stan om en halvtimme sen ska jag köpa lite frukost till bussresan. Allt bra med er idag? Det är ju fredag! Jag vet inte hur det ser ut med tillgång till dator när iv är hos Cici eftersom vi ska vara hos hennes syrra och hon har bara mobiltbredband som hon kanske ska ta med sig 8hon ska inte vara i lägenheten med oss) men om hon låter det vara kvar kommer jag kunna uppdatera, kanske inte som vanligt men två-tre gånger :) Jag har aldrig haft "blogg paus" kommer förmodligen aldrig ha det heller men deet hade ändå varit lite skönt att vara ifrån datorn hela helgen, men jag hade inte kunnat det så vi kommer antagligen sätta oss vid något internet café om hon tar med sig sin dator..
Nu har jag packat allt färdigt, och ska bara sminka mig det sista så jag slipper det sen.. Jag testade att mobilblogga men det gick inte, tor det är för jag bytt till .se så jag får kolla upp det när jag kommer hem igen!
Hörs senare idag/kväll.. Kommer sakna er, försvinn inte!!
Oh glöm inte att rösta på mig här! :D

Ni är bäst, pussar! M


Jag och Emelie på dansen i onsdags!

elvira skriver:

jag har röstat på mtv :)

2008-10-10 Kl: 09:43:46
URL: http://elviraes.blogg.se/
Marie skriver:

Ah, du är SJUKT lik Christina på den bilden.

2008-10-10 Kl: 20:37:54
URL: http://vivalamarie.blogg.se/
moa skriver:

vad dansar du för något? :) Dansar själv så hade varit kul och veta vad du dansade :)

2008-10-12 Kl: 16:02:17
URL: http://blondokorkad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0