Fredag!

Allt bra med er idag? Själv är man trött och ville bara ligga kvar i sängen i för en timme sen.. Men nu sitter man här och tar emot samtal istället och tjänar lite pengar. Pappa kommer förbi sen en runda till jobbet. Efter jag fixat mina ögonbryn idag så ska jag och Nina höras, får se om vi drar ut idag jag måste först ta en power nap och sen får vi se vad som händer! Jag är sjukt trött i huvudet, jag måste vänja mig vid att gå upp tidigare från och med idag! Men kanske inte sju varje dag men nio möjligtvis.
Igår var TH på MTVLA och vann alla kategorier dom var nominerade i.. GRATTIS!! Tack till oss fans som röstat som galningar! Haha. Alla fyra var jätte snygga igår och dom uppträdde även med ready set go och monsoon! Jag önskar man kunde varit där, men sen när jag flyttar till USA och dom kommer dit igen finns ju chansen att dom är på VMA eller MTVLA nästa år.
Om sex dagar avslutas Christina Aguilera look a like tävlingen Uppskattar varje enskild röst av er, självklart kan man rösta hur många gånger man vill. Det gör mig så glad när ni skriver "Nu har jag röstat på dig!" :D Nu ska jag snart få frukost av min syrra, hon har frukost om en halvtimme och eftersom jag inte kan gå ifrån här, eller jo det kan jag kanske.. Vi är två styckna här och svarar i telefon, jag och en som har suttut här i många, många år!

xo, M


Titta så fina våra killar är! Underbara..
Jag älskar när de återanvänder sina kläder..

Paaaaula skriver:

OMGOMGOMGOMGOMGOMG

MIRRE OMG

BILL SERIÖST DÖDAR MIG MIRRE JAG ÄR SVIMFÄRDIG, JAG FÅR ETT TRYCK PÅ MITT HVUD OCH OMG MITT ANSIKTE KOKAR OMFG SERIÖST HUR FAN KAN HAN VARA SÅ HET JAG SERIÖST DÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OMFG SERIÖST DET HAR ALDRIG HÄNT NGT SÅDANT, HAR ALDRIG VART NÄRA PÅ ATT SVIMMA AV EN BILD. OMG.!

JAG KAN INTE ANDAS! :'(

<3333333

2008-10-17 Kl: 09:01:03
Paaaaula skriver:

...hahahaha, gud! Jag blev hyper, men nu är jag luugn! haha!

Hoppas du får em bra dag <3

Saknar dig!

2008-10-17 Kl: 10:24:30
cici skriver:

Bill, jag älskar dig och du är underbar.. Men vad fan tänkte du när du tog på dig de där byxorna?!?!?! :D

2008-10-17 Kl: 10:58:05
URL: http://cicii.blogg.se/
Anonym skriver:

ja, byxorna... de är lite tveksamma ^^ :)

men hey, we love you anyway! <3

2008-10-17 Kl: 12:21:36
M skriver:

Nudu, har jag röstat loss totalt på dig. Typ minst 20ggr, haha. Men vafan, har man tråkigt på jobbet så har man right?

2008-10-17 Kl: 15:31:57
bea skriver:

asså omg, Bill är alltid snygg. På alla bilder, i alla lägen.Love u BILL! Älskar er Tokio Hotel<3

2008-10-17 Kl: 16:33:06
URL: http://beatriceelisabeth.blogg.se/
Bellan skriver:

nu harjag röstat 14grr! x) uttråkad eller tycker att du förtjänar attt vinna? Tåls o tänka på va ;D

2008-10-17 Kl: 17:57:34
Sofia skriver:

jag har röstat på dig nu (:

Men ja, som många har skrivit, vad vill dom där byxorna?

2008-10-18 Kl: 12:36:56
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0