Fredag!

Godmorgon!
Vart tar veckorna vägen? Redan fredag! Sjukt snabbt går tiden.. Nu måste jag verkligen springa, detta blir inget långt inlägg tyvärr.. Ska nämligen vara hos läkaren 11.20 och jag sitter här i underkläder och trycker i mig en snabb frulle. Två orostade rost mackor med kalles randiga, gott är de! Ska träffa Louice efter läkaren så ska vi shoppa.. Jag får testa att mobilblogga då igen och se om det kommer frram, störigt att det inte fungerar! :( Idag är det sista dagen att rösta på mig på FanWalk tävlingen som MTV har! Det kan du göra här! Nej nu måste jag pysa, det är tur man har bilen!

Kramar, M

Kaulitzarna!

Marielle skriver:

Skulle inte du vilja berätta för dina läsare vad du använder för kläder och var du köper dem? :-)

2008-10-03 Kl: 11:44:19
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Tania skriver:

I love Tokio Hotel .

2008-10-03 Kl: 12:15:41
URL: http://taniafgo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0