Film mys!

Nu ska jag sätta på en film, vet inte vilken men det blir nog Biiiijiiiit Jooones (!!) Den är så bra, kommer aldrig tröttna. Jag kom nyss hem från maxi, var där och handlade lite gottis och cola sen lite mat som behövdes här hemma också.. Usch jag tränade inte idag, jag orkade verkligen inte hade sjukt ont i huvudet, antagligen för jag sovit dåligt? Äsch de försvinner tills i morgon då är jag en ny människa igen. Som vanligt sitter jag uppe halva natten med min kise Selma sovandes bredvid..

Gute Nacht! ♥

Shake it baby
Jävla sexiga människa!

fredrika skriver:

håller med dig, hur jävla sexig får man bli!!!!

2008-10-07 Kl: 22:50:40
Joana Filipa skriver:

Oh that animation drives me crazy!

He is so hot! Mein gott

2008-10-07 Kl: 22:53:19
URL: http://ju-filipa.blogspot.com
Latifa skriver:

ahhh samma ¨gäller min alskade bill, heta tvillingar =)

2008-10-08 Kl: 09:57:29
Olivia skriver:

Haha, alla reagerar på den där animeringen! Själv tänkte jag också kommentera att den var gullig. eller ah. Han är sexig. Men hur många gånger kan man egentligen upprepa det? (; Han är bara positiva superlativ! Hahaha. Du har en bra blogg förresten. Följer den sedan någon månad eller två nu, faktiskt. Kolla gärna in på min blogg också. Skriver om utseendefixering denna gång. Jag blir väldigt glad av en kommentar! Hihi. Ha det bra!

2008-10-08 Kl: 16:53:10
URL: http://lolililjas.blogg.se/
sara skriver:

Jaaa det är han verkligen!

2008-10-09 Kl: 06:48:29
URL: http://missarah.blogg.se/
Linda skriver:

sexy boyyy :D

2008-10-09 Kl: 20:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0