A true story!

Nu är min berättelse uppe på THF, klicka här för att komma till sidan (tror inte du behöver bli medlem för att läsa).  Jag ska alldeles strax hämta syrran på jobbet, suck! Varför kan hon inte bara ta bussen hem? Är det så svårt, nej hon är bara allmänt lat, som sin syster.. Jag har suttit framför tvn all day long, man kan inte säga att jag gör för mycket nu för tiden, but I lilke it! Ska snart pysa iväg och jobba ett helt år, man vet ju aldrig hur mycket ledigt man får då så man får passa på nu, mamma säger att jag måste ringa till mitt gamla jobb och fråga om dom har lite extra tider till mig men jag vet inte om jag vill tillbaka dit, gillade faktiskt ingenting med det där jobbet förtuom mina kunder (dom flesta).
Jag är fortfarande chockad över att jag vaknade så tidigt och verkigen gick upp.. Halv 11, jag menar när man är vaken halva natten borde man sova halva dagen. Jag såg THTV i natt också, när det kom ut.. Jag tror jag somnade halv 5 det var senast jag kollade på klockan iallafall.
Jag skulle baka muffins idag, för en timme sen ganska exakt men jag kom inte så långt.. Det slutade med att jag gjorde en halv sats smet och ät upp det istället för att lägga det i formar sen in i ugnen.. HAHA! Sista gången jag gör det nu tror jag, fyfan min mage det krampar någon så fruktansvärt mycket, hoppas jag kan dansa ikväll.. Näähä om man skulle ta och klä på sig sen ut i bilen och hämta latisen..

xo, M

Linn skriver:

Då ska jag sätta mig och läsa på en gång ;)

2008-10-02 Kl: 17:07:06
URL: http://linnzo.blogg.se/
sara skriver:

jag började gråta!

kan bara inte förstå hur hemskt det måste vara, hoppas att jag själv slipper gå igenom det på något sätt...

2008-10-02 Kl: 18:57:14
URL: http://missarah.blogg.se/
Dana skriver:

måste bara säga att jag gillar din blogg, väldigt mkt! :) I allmänhet, allt det du skriver, det blir liksom inte plastigt elelr så om du förstår mig. Det känns äkta, det du skriver. Svårt & förklara men det känns bra när man läser det :D haha, aja ha det bra!

2008-10-02 Kl: 19:03:58
ica skriver:

guuud.. jag skulle aldrig ha klarat av en sådann situation!



hoppas du mår bättre nu även om det var ett tag sen



ha det bra <3<3

2008-10-02 Kl: 20:41:47
URL: http://icaslife.blogg.se/
Leorg skriver:

<3 bagge sagge dirk HUG :bill: BILL BILL BILL BILL....

2008-10-02 Kl: 22:02:53
Sofia skriver:

vad hemskt. men starkt att du berättar om det. förstår att det är fruktansvärt svårt. väldigt vackert skrivet.

2008-10-03 Kl: 10:24:46
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Anna skriver:

du skriver väldigt bra

jag blev alldeles tårögd

2008-10-05 Kl: 19:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0