1 October

Ny månad nya tag.. Denna månaden händer väldigt mycket i min lilla värld känns det som, idag är det exakt 2 månader kvar tills jag åker till USA och landar i NY sen fem dagar senare ska vi vidare mot VA och till staden McLean där jag ska tillbringa ett år. Jag kommer sakna så himla mycket bara tanken på dansen, att inte kunna träna för Jessica på ett helt år, alla vänner och familjen som är kvar här hemma! Men man får tänka possitivt och förhoppningsvis kommer jag växa väldigt mycket som människa.
Föresten så bloggade jag från mobilen i morse, störigt att det inte kommit upp än deet är precis som när jag och André var i Köpenhamn då jag också bloggade från mobilen men det kom inte upp förens dagen efter, haha! Så bli inte förvånade om det dyker upp senare.. Jag kom nyss hem från stan, däför jag inte uppdaterat tidigare idag för jag körde min syrra direkt till jobbet när jag vaknade sen ringde Natali och frågade om vi skulle ta en shopping runda i stan och det tackar man inte nej till precis.. I'm sorry! Men nu är jag hemma igen. 
Jag hörde igår att TH ska  en sväng till USA igen. När blir det Europa? Jag förstår deras crew att dom vill promota så mycket som möjligt nu när dom vann nomineringen på VMA självklart gör det dom änu större, men jag vill ha våra killar här i Europa lite nu.. Undrar hur det blir med det där "fanpartyt" som dom skulle ha för oss fans här i Europa hoppas dom inte sopar det under mattan bara..
Hörs senare innan jag sticker till dansen!

xo, M

Tom i BRAVO augusti -08
He's Hot

katta skriver:

jävlar vad tiden går fort! :-O

så du ska åka va? fan du får hälsa Sora då hehe :D:D:D



ja hmm..de passar ju säkert på att åka till USA för att de ändå ska till Mexico i oktober..damn de som bor i USA är rena guld lyckostar!!

2008-10-01 Kl: 15:30:31
URL: http://kth.blogg.se/
Amanda skriver:

hejhej, gud vad trevligt att höra, hur kommer det sig att du äker så sent? :)

2008-10-01 Kl: 16:12:53
URL: http://segerson.blogg.se/
Sofia skriver:

Åh, klart att det är jobbigt att bo så långt ifrån sin släkt och vänner i ett helt år, men tänk på allt kul du kommer att vara med om! Värsta chansen ju! skulle också gärna bara vilja åka iväg så där, så himla härligt (:



längtar till fanpartyt, hoppas man kan ta sig dit! håller med dig om att dom borde vara lite mer i europa nu. Dom var ju precis i usa - yikes.

2008-10-01 Kl: 16:16:00
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Leorg skriver:

Oh hot damn...

2008-10-01 Kl: 16:41:33
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
ica skriver:

Tom K. = hottest on earth (A) :]

2008-10-01 Kl: 18:20:40
URL: http://icaslife.blogg.se/
Nikki Lili skriver:

Vad är det speciella med TH? DOm suger ju?!

2008-10-01 Kl: 18:34:19
URL: http://nikkilili.blogg.se/
Sarah skriver:

jag håller med om att de skall komma till europa. Det är tak vare europa de blev kända och de skall tacka oss som har fått dem att bli stora och kända klart jag tycker det är trevligt att de får människor som tycker om dem i hela världen, men alla är ju för *** kända i usa, och de är myckt mer speciella om de inte skulle spendera all deran tid där. :( :D

2008-10-01 Kl: 19:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0