weiter, weiter

Jag har varit helt seg idag, därav min dåliga uppdatering.. Jag och Tirre strosade runder lite på väla, fikade och köpte nödvändiga saker. Nu har jag bara varit hemma ett litet tag och slappat, kollade tv och så! Tänkte kolla på Andra Avenyn men det blev inte så, pratade med Cirre och kunde inte slita mig.. ackak! I morgon blir de tråkig städning i hela lägenheten, mitt rum behöver storstädas. Vi bokade även buss till och från Sthlm den 6-8 Juni när det är SM i disco. Ska även boka av min kära Thailands biljett i morgon, måste ringa försäkringskassan och fixa det inte förrens efter jag har avbokat den kan ja boka hem från Paris, men Celine säger att det är inga problem, ja får stanna hur länge jag vill! ♥ /MIRRE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0