TORSDAG

Nu ska jag alldeles strax iväg till min vän Sophie som har sin bal idag, jag kommer så väg ihåg när man själv hade balen när man satt och fixade sitt hår och smink. Man vill tillbaka lite, men nu är det deras tur och jag hoppas dom får det mysigt..  Jag ska snart köra iväg till henne sen ska vi bege oss mot stan tänkte att jag skulle hinna med att träna lite idag också, nu borde väl gymmet vara rätt så tomt eftersom alla 3or är på balen.

Jag sitter  och kollar runder lite på THA nu, dom har värsta disskussionen om min video på Tom, fattar itne att så många redan har kollat på den över 25 000 redan! Men Tokio Hotel fansen är galna så fort något litet händer, haha! I don't blame anyone jag är lika dan själv.. Nej nu msåte jag hoppa in i duschen, är redan sen. Hörs senare..

/MIRRE

Jenny skriver:

Haha som man säger vi är inte galna vi är tokio hotel fans :D

Ha en bra torsdag! :)

2008-05-29 Kl: 13:42:54
URL: http://jeniis.blogg.se
Anonym skriver:

vad är "THA"?

2008-05-29 Kl: 16:04:20
Klara skriver:

Din video på Tom var ju helt underbar! ;) THA, jag fattar inte ett skit av det! Jag måste vara helt efterbliven för jag komnmer bara till en blogg, sen kan jag inte gå därifrån! Hur funkar det? ; b

2008-05-29 Kl: 16:28:18
URL: http://jagochklara.blogg.se
Ebba skriver:

Hejsan!
Undrar bara, vad är THA? Jag har bara hört talas om THF (där jag är medlem). Kan inte du länka till den där disskutionen i en kommentar på min blogg?
Ha det bäst!
Kramar!

2008-05-30 Kl: 12:34:53
URL: http://www.klatsch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0