TISDAG

Sitter och väntar på posten, min vän C från Paris skickade en special grej med TH med poster och klistermärken, hon sa att där va många på Bill och att dom var väldigt fina. Så fort jag får dom lovar jag att visa vilka posters det var. Idag blir det en runda istan med mamsen, hon ska prova ut glasögon så jag ska vara smakråd, sen blir de kanske en dejt med Tirre, vem vet. Vi ska iallafall träna lite senare, måste träna nu inför SM. Känner ingen större lust, men jag måste för jag blir rankad och det skulle inte skada och träna lite extra då. Nu ska jag hoppa in i duschen. Ha en bra dag och ut med er i solen för här tänker inte jag sitta längre och dega..


> OM EN MÅNAD
10/6  Ludde kommer ner till mig
11/6  Jag, Cirre, Ludde, Sora & Casi drar till Dorran
13/6  Vi ser TOKIO HOTEL live i Dorran
14/6  Vi ser TOKIO HOTEL live i Nijmegen

TH två dagar i rad som sist, kan inte bli bättre! ♥

image2002
TOM THE DON

Sora skriver:

Det kan inte bli bättre !! DAMP. Sexy Tom the Don ♥

2008-05-06 Kl: 12:26:37
URL: http://sorax.blogg.se
Tjeniz skriver:

just nu vill jag ju vara dig, viill oxå gå på två th konserter me så kort mellanrum^^
fick precis ett mail från ticnet där det stog om sm tävlingen som skulle va i hovet :) tyckte det va lite coolt eftersom jag precis hade läst att du skulle vara me där
ha en bra dag

2008-05-06 Kl: 12:42:15
Angelica skriver:

Om du vill får du gärna be henne skicka en till mig också 8D hahaha :)
nejrå. men helt sjukt fina affischer.

2008-05-07 Kl: 17:00:33
URL: http://angeliicaaas.blogg.se
Louise skriver:

Fan vad jag är avundsjuk på dig! :( vill se Th oxå!

2008-05-07 Kl: 21:51:36
URL: http://Ltheblackhead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0