Saturday

Sitter här nu och kollar lite halvt på tv.. Igår fick jag allt igång min städning med hjälp av zimmer dvdn helt omöjligt annars. Haha! Ikväll blir de utgång med Gajic, en lugn kväll lär det bli utan dricka och så men man kan ha kul ändå eller hur?  Jag vaknade i morse tjugo över åtta, sjukt! Vaknar aldrig så tidigt annars, förstår inte vad som flög i mig kanske våra störiga grannar som håller på och städar kl sju på morgonen.. Suck! Jag gick iallafall upp till mamsen som redan satt vid min data och kollade runder lite, vi gjorde oss en härlig frulle och satte oss i vardagsrummet med lost framför oss, så nu har vi kollat klart på första skivan på säsong tre. Snart är de slut. Blää det som är så bra och intressant, men de kommer säkert fler så som med Prison Break, tar aldrig slut! Nu ska jag ringa Cirre, ha en underbar lördags kväll vad ni nu än ska göra! Vi ses i dinman.. /MIRRE

ynderbart skriver:

hur får man bilder högst upp på sidan, jag vill ha bild på mej, inte på massa skor och kläder :O :)

2008-05-17 Kl: 18:16:46
Erica skriver:

oj, fin bloggdesign alltså.

2008-05-17 Kl: 18:51:20
URL: http://l1ll4n@hotmail
Leonita skriver:

Skulle du kunna berätta hur man lägger till sån spellista på sin blogg? =)

2008-05-17 Kl: 20:50:57
URL: http://THlicious.blogg.se
manda skriver:

Mirre, läser din blogg varje dag fast har inte direkt vågat kommentera, tills nu...

Jag hade länge funderat på att tatuera in mig "Heilig", fast jag visste inte direkt vart jag ville tatuera in det. Tills jag såg den vackra bilden på din tatuering och PAFF så fick jag en toppen ide. Varför inte tatuera heilig i nacken? :] Texten är verkligen jättevacker och typsnittet också.
Hoppas det ser lika vackert ut på mig som på dig.
Jag undrar om det verkligen gör så JÄTTE ont som många säger?
aja, jag kan visa dig bilder efter jag gjort min tatuering, bara om du vill förstås.
Jag hoppas du inte har något emot detta aftersom jag redan beställt tid o så...

Ha en trevlig lördagskväll

2008-05-17 Kl: 22:16:23
Anonym skriver:

säsong 4 är ju den som går på tv nu, o de är sista säsongen :(

2008-05-18 Kl: 12:06:01
URL: http://debbii.blogg.se
Sora skriver:

Manda: ÅHW! JAG SKA MED GÖRA EN SÅN TATTOO SOM MIRRE!! *beundrar* det är så FIINT! asså jag typ dör så fint det är! Asså Åhhhwwwww! Men asså jag tänkte på en sak.. Vad betyder Heilig Mirre????? HAAH AHHAHAH AHHA

2008-05-18 Kl: 15:11:57
URL: http://sorax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0