ONSDAG

kom nyss hem från stan, har varit där sen halv 11 i morse. Träffade Tirre för en frukost på espresso house sen vidare och kolla lite istan. Jag blev uppringd idag av tidningen extra här i helsingborg, dom ville ha en intervju med mig om den kommande studenten, intervjuaren ställde några frågor om mina planer och hur livet var efter studenten.. Det är skönt att komma upp i tid nån gång, sover annars halva dagen! Vi käkade även lunch på asia cock också, dom har god mat att välja på. 

Ikväll så ska vi träna, vid sex ungefär.. Så nu är det bara hem om och vila lite sen ta nya tag igen. Jag måste verkligen träna på min solodans, den SKA bli klar idag annars vet jag inte vart jag tar vägen.. Stör mig bara på att vi inte får någon som helst hjälp av våra tränare utan får komma på alla steg själv, klart man får ju inspirition från tävlingarna men det glömmer man lika snabbt igen. Jag la kanske inte till att vi cyklade, hela dagen idag i stan har vi cyklat vart vi än skulle, mycket skönare med cykel istan än att ha bilen med parkering och så. Det är bara jobbigt.
Nu ska jag ta mig en liten paus framför tvn med ett stort glas isvatten!

/MIRRE

T. skriver:

Har inte du tagit studenten förra året???

Om inte så varför?? Jag trodde du hade tagit studenten och nu jobbade, eller?

2008-05-08 Kl: 14:28:01
URL: http://blinojd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0