No air

Godmorgon babes, pigga och vakna? Inte bakis hopas jag. Vi vaknade nyss jag och Nayo sitter här nu och slappar lite, vi tänkte dra ner till stranden snart och mysa. Gårkvällen/natten va magisk.. Roligaste på väldigt länge, vi dansade hela kvällen tills Tirre skulle hem vid 3 så åkte vi taxi till Nayo för att hon skulle hämta sina saker så väntade vi i bilen sålänge sen körd vi tillbaka till tivvan igen och dansade den sista timmen.. När vi väl kom och va de lite svårt att sova av någon KONSTIG anledning, så vi dansade lite och åt sen gick jag och la mig vid halv 6 och Nayo gick inte och la sig förrens 7 i morse, hon satt uppe och snacka med en kille i Portugal, förstår inte vitsen, haha de skiljer en timme. Tack för en underbar kväll i går tjejer.. Älskar er!

/MIRRE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0