MÅNDAG

Vet ni vad? Idag kom min Bill hoodie, så jag ska snart cykla ner och hämta den! Ni mår bra idag? Det gör jag, bara de att jag har sovit lite för länge, men min trötthet kommer väl nu från i lördags natt. Jag och Nayo satt uppe i går och kollade på tv vi såg bla. sanningens ögonblick shit så lättförtjänta pengar, helt otroligt jag hade lätt kunnat vara med där och svara på några fjuttiga frågor, vafan va de "Vill du donera en njure till din mamma, om de skulle behövas?" KLART man vill. Dum fråga!

Idag blir de träning med Tirre, hon ska ha ett solo till B.A i Umeå, tänkte filma henne antingen idag eller i morgon, jag ska träna min disco också, snart är de SM och jag vill känna mig väl förberedd, på tal om de så måste vi anmäla oss.. Får göra de på direkten. Senare ikväll ska vi på bio, jag och mamsen vi ska se "what happens in Vegas" Ska bli spännande att se den. Förresten, de blir inget Thailand för min del, är så ledsen över det, men sånt man får ta.. Eftersom man inte åker ner vid det bokade tillfället så försvinner hemrese bijetten, jag som skulle åka till Thailand efter Paris, men nej, då blir de inget med de! Får stanna hos Celine lite längre då.. Nu ska jag kolla vidare på Lost.

/MIRRE

Tirre & jag i lördags
image1301

Celine skriver:

Oj vad hände med Thailand-resan? Men det gör inget, då kan vi tracka TH lite längre muahaha. Jag har en sak att berätta så in på msn med dig!

2008-05-12 Kl: 13:56:37
URL: http://celines.se
Jenny skriver:

Vad kul att hoodien har kommit nu :D
Ha en bra dag!

2008-05-12 Kl: 15:03:13
URL: http://Jeniis.blogg.se
Anonym skriver:

Du va då inte lite solbränd

2008-05-12 Kl: 17:56:47
Jenny skriver:

Hej mirre! Vet du om det finns några biljetter kvar till Dortmund? Tack, ha en bra dag!

2008-05-13 Kl: 07:52:00
URL: http://Jeniis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0