MÅNDAG

Guten morgen alla glada! Ska snart bege mig ut till min pappa för att fixa med bilen, nu blir de spännande, ska även fråga om vi får låna bilen till vår road trip till Tyskland sen Holland, om inte så hyr vi en men det lättare vore att låna pappas bil. Nu har jag precis slängt i mig lite frulle, jag ska inte hem om efter jag varit hos pappa jag ska direkt till stan och möta upp Lna's kompis Jenny och lämna Lina's Dortmund biljetter, igår köpte Ludde hennes ståplats och Cirre köpte Fillie's (som egentligen skulle med från början) så nu har alla biljetter och allt är fixat förutom Casi, hon har inget pass ännu, hoppas hon fixar det idag! Hihi.. Igår beställde vi Hotellet och iförregår köpte vi biljetterna till Openair spelningen i Nijmegen. Jag längtar så jag spricker snart!! Vet inte vart jag ska ta vägen riktigt. Denna sommaren blir Tokio Hotel sommar, åker säkert på fler än dom här två.. You never know! Nu måste jag ta på mig sen köra iväg till pappa, förresten jag vaknade kl 7 i morse av att nissarna på min parkeringsplats håller på att lägga ny asfalt.. Dom jefflarna! Have a nice day..


/MIRRE


Celine skriver:

Ja, du ska ju till Paris också eller hur? ;)

2008-05-05 Kl: 19:25:05
URL: http://celines.se
Pauliina skriver:

Tack for my dear billettes :D:D:D:D

2008-05-05 Kl: 23:01:20
URL: http://pauliina22.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0