I Dorran

Heeeej mina söta läsare! Nu sitter jag pa hotellet i Dortmund, faktiskt fint hotell.. Vi har pimpat väggarna med affischer fran BRAVO tidningen haha! Gött som fasen, tapeterna va as fula värsta turkiska känslan när man kom in. Vi har precis varit och köpt lite sprit och gott att äta sa ikväll blir vi fulla, dansar och har roligt framför VIVA pa tvn.. haha neda men vi ska dricka lite och snacka masor om vad vi varit med om. Var sista dag i Tyskland ska firas sen aker vi hem i morgon vid 10. Just nu star Cirre i duschen, ska snart upp till henne.. Tänkte att jag unde blogga för henne med. Idag har vi skrattat sa himla mycket sa jag döööör, har aldrig skrattar sa mycket pa läänge.. Vi svär som nagra jävlar ocksa, speciellt när vi blir sura pa nagot da förstar ingen haha..


I morgon uppar jag och lägger upp foton och nagon video fran efterfesten för videosarna fran comet galan har alla sett antar jag.. hihi! Puss pa er! ♥  Thank you Juli for everything!!

isabelle skriver:

JAA
lägg upp bilder och videos :D

2008-05-25 Kl: 20:59:55
signe (bill_kaulitz4-ever @ thf) skriver:

Så sjukt kul för dig allt det här med comet!
Jag gläds verkligen med dig.
Vilka låtar spelades? och hur var allt, lite mer exakt? jag är nyfiken.
du får adda min msn och berätta om du vill.
Jag ska också till paris btw. så vi kanske ses där.

2008-05-25 Kl: 21:20:15
jussan skriver:

Jag säger bara kära nån! Vilken grej! Att komma in på efterfesten, hur lyckades ni? Ni måste haft det helt underbart! Grattis eller hur man säger;D

2008-05-25 Kl: 21:30:47
URL: http://www.naivee.blogg.se
elvira skriver:

Hahah fan va najs hööru!
ser fram emot bilderna:)
Have a safe trip home!

2008-05-26 Kl: 10:07:17
URL: http://viraans.blogg.se
Kenza skriver:

mirre om nån skriver elaka kommentarer från "mig" så är det inte jag så du vet! Mini har också fått sånna..

puss!

2008-05-26 Kl: 10:54:15
URL: http://KENZAS.se
Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ] skriver:

Vilket hotell bodde ni på? För jag har för mig att jag och min kompis Rebecka bodde på samma som er :)



Kram.

2009-05-21 Kl: 19:03:32
URL: http://idabarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0