Hallo leute

Godmorgon. hoppas ni sovit gott för det har jag, en helt underbar dröm hade jag (en av dom iallfall). Kenza ringde nyss och fråga om Bill hoodien, så nu har hon köpt den och vi ska ha den i Holland när vi köar! Den är  super mysig, andvände den igår första gången när vi va på maxi, haha det känns som om alla kollar för tröjan är ju speciell, men jag bär den stolt, jag tycker det är kul att köpa något som nån av grabbarna själva designat. Synd bara att inte Bill själv kom med hemleverans.. haha! Förresten så fick ja reda på igår att deras nya album ska heta "Nächtelang" som betyder all nights long på englska, fint val tycker jag! Kan knappt vänta tills de kommer ut..
Nu är det en månad kvar till Open Air i Nijmegen i Holland! ♥

Anonym skriver:

Åhh! Vart såg du det??

2008-05-14 Kl: 16:20:05
MIRRE skriver:

sv: på tokiohotelUS

2008-05-14 Kl: 16:22:52
URL: http://miir.blogg.se
Hanna skriver:

Nächtelang...
Herremingudbillkaulitz, det är så fint att jag dör O_O Nej, jag får inte dö >.

2008-05-14 Kl: 21:05:43
URL: http://hannats.blogg.se
Sofia skriver:

vart hittade du Bill-hoodien? :)
är rätt sugen på en själv! läste att Kenza också har en, och med tanke på att både hon och jag bor i stockholm så kanske du vet vart hon fick tag i sin?
maila gärna svar, vore dig evigt tacksam!

[email protected]

2008-05-18 Kl: 14:15:37
URL: http://remind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0