Hallo leute

Vaknade 8 i morse, och sen somnade om igen vilket jag INTE skulle göra. Jag vaknade sen inte förrens kvart över elva, hatar att sova bort halva dagen, speciellt i detta vädret också! här är det säkert runt 20 grader, Tirre var ute innan och sa att hon endast gick i linne.. Härligt! Såg nyss det nya avsnitetet av Tokio Hotel TV, ni som inte sett det kan se det här.
Ska snart iväg till stan och träffa Tirre, vill en runda på väla också för vi måste köpa present till Sabbe som vi blivit hembjudna till i morgon på myskväll. Sen på lördag blir de tivvan, i hope med Tirre! Justee på söndag är det IM i hbg i GA hallen, själv ska ja inte vara med men det är institutmästerskapen i disco i helsingborg som jag ska dit och kolla på! Ska bli kul och konstigt på samma gång, vi har ju alltid varit med och tävlat ialla dessa år.. Jaja någon gång måste vara den sista ju! See you!

/MIRRE

Malin skriver:

Haha! De gånger jag vaknar efter 16.00 får jag dåligt samvete för att jag har sovit bort halva dagen. Hade jag vaknat elva hade jag varit jättestolt :P

2008-05-08 Kl: 17:50:20
URL: http://thomasdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0