GUTEN MORGEN!

Välkommen mina nya läsare, hoppas ni trivs och att ni stannar! ♥

Alla är pigga och glada? Idag är ja glad som en.. Ja jag vet inte vad! haha, Tirre kommer snart och hämtar mig, vi ska gå lite i stan sen träna massor på dansen. Vi tränade igår också de gick superbra. Äntligen har man satt dansen och är rätt så taggad inför SM. Jag hade en konstig dröm i natt, tror det var något med Lost vi satt uppe och kollade på ide i går, jag och mamma så drömde jag väl något om de, har en känsla av det.

Jag har ingen koll på dagarna, dom bara flyger i väg och snart är det juni, JUNI? Det känns som om det fortfarande är februari och jag ska ha min fest snart, tiden har gått riktigt fort.. Man hinner inte riktigt med. Nu har Tirre skrivit ut flygbiljetten till mig till Paris, måste boka hemresan snart men jag väntade eftersom Thailandsresan inte var avbokad men nu tror jag att den är det. blöööö.. Tråkigt jag som ville åka! Bajs på dom. Men kanske åker ändå de beror på hur mycket pengar vi får tillbaka från den gamla biljetten och vad en ny skulle kosta, det ända negativa med det är att vi inte kommer på samma plan hem! Men jag klarar mig, är inte ALLS rädd för att hamna på en öde ö.. Jag har blivit helt knäpp av att titta på Lost, jag var inte alls flygrädd innan kanske blir lite nu! Haha.. Nu ska jag äta en god frulle, hörs lite senare..

/MIRRE

61805-2031
BK BK BK BK BK BK BK


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0